با تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان، ایستگاه پمپاژ آبگیر تاسیسات آغاجاری به کارفرمایی سازمان آب و برق خوزستان به صورت آزمایشی وارد مدار شد.

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ایستگاه پمپاژ آبگیر شهرستان آغاجری در یک پروسه زمانی ایده آل و دو ماه زودتر از موعد مقرر، با ظرفیت نامی 400 متر مکعب بر ساعت معادل 9600 متر مکعب در شبانه روز به صورت آزمایشی آغاز به کار کرد.

استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار داشت: این پروژه با هدف رفع مشکل آب در شهرستان آغاجاری اجرا شده است و طی چند روز آینده با وارد شدن خط انتقال جدید به طور کامل در فاز بهره برداری قرار خواهد گرفت.

“ایمان مهرداد” مجری پروژه آغاجاری در این خصوص اظهار داشت: با انجام این پروژه و افزایش ظرفیت صورت گرفته با همت و تلاش مضاعف کارکنان شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان و صرف هزینه توسط سازمان آب و برق خوزستان، مشکل تامین آب شرب شهرستان به صورت کامل مرتفع شده و در فاز اول پروژه آبرسانی آغاجاری، تامین کمی آب مورد نیاز با موفقیت اجرا شده و در فاز بعدی ارتقای کیفی آب در قالب بازسازی تصفیه خانه شهرستان بزودی آغاز خواهد شد.

وی از پشتیبانی همه جانبه صابر علیدادی سرپرست معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، نورالله دقیقی مدیر اجرایی طرح‌های آبرسانی به شهرهای جنوب شرق، عماد مظلوم رئیس گروه اجرایی طرح‌های آبرسانی به شهرهای جنوب شرق سازمان آب و برق خوزستان در اجرای این پروژه و همچنین همکاری و پیگیری همه جانبه محمود عیدانی فرماندار شهرستان آغاجاری و کلیه مدیران این شهرستان در رفع موانع منطقه ای تشکر و قدردانی کرد.

منبع:روابط عمومی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی خوزستان
خبرنگار:حسن کریمی