تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 آگوست 2019 - 15:13

عملکرد بیش از صد درصدی مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره شهید رجایی خوزستان

عملکرد بیش از صد درصدی مدیریت آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی در جشنواره شهید رجایی خوزستان

هما خوزستان : مدیریت آب و خاک  سازمان جهاد کشاورزی خوزستان موفق به اخذ ۱۰۰ امتیاز شاخص های جشنواره شهید رجایی شد. سرپرست آب و خاک سازمان  با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان یکی از سازمان های برتر در جشنواره شهید رجایی خوزستان معرفی شد گفت: یکی از شاخص های این انتخاب

هما خوزستان : مدیریت آب و خاک  سازمان جهاد کشاورزی خوزستان موفق به اخذ ۱۰۰ امتیاز شاخص های جشنواره شهید رجایی شد.

سرپرست آب و خاک سازمان  با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان به عنوان یکی از سازمان های برتر در جشنواره شهید رجایی خوزستان معرفی شد گفت: یکی از شاخص های این انتخاب ، عملکرد مدیریت آب و خاک در یک سال اخیر بوده است.

بناوند افزود: بر اساس شاخص های تعریف شده برای این مدیریت افزایش راندمان آبیاری باید به میزان ۴۶ صدم درصد باشد که افزایش راندمان حاصل شده ۶۴ صدم درصد بود همچنین افزایش پتانسیل صرفه جویی در مصرف آب ۳۶ میلیون مترمکعب تعریف شد که این مدیریت موفق به افزایش پتانسیل صرفه جویی به میزان ۱۱۳ میلیون متر مکعب شد.

وی ادامه داد: این موفقیت ها در پی اجرای ۱۳ هزار و ۵۲۸ هکتار سیستم های آبیاری تحت فشار ، ۱۰ هزار و ۴۰۰ هکتار شبکه آبیاری فرعی و تجهیز و نوسازی اراضی و زهکشی زیرزمینی و همچنین ۲۴ هزار و ۱۲۴ هکتار بهسازی کانال های آبیاری عمومی بدست آمده است.

بناوند تصریح نمود: بر همین اساس این مدیریت موفق به اخذ ۱۰۰ امتیاز شاخص درنظرگرفته شده از سوی جشنواره شد و با عملکرد بیش از ۱۰۰ درصدی یکی از عوامل موثر معرفی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به عنوان سازمان برتر جشنواره شهید رجایی سال ۹۷  می باشد.

جهاد کشاورزی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.