تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 سپتامبر 2019 - 14:06

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندانکارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندانکارکنان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

هما خوزستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی طرح تابستانه ویژه فرزندانکارکنان شاغل در این اداره کل خبر داد. عباس اسلامی پور با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در مدت زمان 2 ماه و در رشته های ورزشی

هما خوزستان: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی طرح تابستانه ویژه فرزندانکارکنان شاغل در این اداره کل خبر داد.

عباس اسلامی پور با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در مدت زمان 2 ماه و در رشته های ورزشی شامل( بازیهای آبی و بازیهای سالنی) و در رشته های آموزشی شامل نویسندگی، نقاشی، عکاسی برگزار شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره از جشنواره ها و مسابقات ایجاد شور و نشاط میان فرزندان کارکنان و همچنین صمیمیت و رقابت سالم میان پرسنل عنوان کرد.

اسلامی پور در پایان افزود: مسابقات ورزشی ضمن ایجاد آمادگی جسمی و روحی تاثیر بسزایی در عملکرد پرسنل خواهد داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان  ابراز امیدواری کرد: در سالهای آینده با بهره گیری از تجربیات برگزاری این دوره، جشنواره را در رشته های متنوع برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در دنیایی که تغییر سبک زندگی و کم شدن فعالیت های بدنی به یک تهدید تبدیل شده توسعه ورزش وفعالیت های بدنی را می توان ابزار مناسبی برای افرایش سلامت وشادی مردم وکاهش آسیب ها تلقی کرد که در مجموع باعث کاهش هزینه ها برای شخص و جامعه می باشد.

اسلامی پور گفت: برای اوقات فراغت و نیاز های آموزشی فرزندان شاغل در اداره کل در طول سال برنامه ریزی خواهیم کرد و در ایام دهه فجر سال جاری نیز این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

در پایان این آیین به تیم های ورزشی منتخب و افراد برگزیده در رشته های مختلف جام قهرمانی و هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.