تاریخ انتشار : شنبه 17 آگوست 2019 - 12:03

مهندس كوتی: در سیل اخیر تولیدِ فراتر از برنامه محقق گردید

مهندس كوتی: در سیل اخیر تولیدِ فراتر از برنامه محقق گردید

در نشست تخصصی صیانت از تولید در مقابل حوادث طبیعی تاکید شد مهندس کوتی: در سیل اخیر تولیدِ فراتر از برنامه محقق گردید نشست تخصصی وپیشگیرانه  صیانت از تولید در مقابل حوادث طبیعی و غیر مترقبه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور مدیران ستادی این شرکت و شرکتهای بهره بردار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی، مدیر تولید

در نشست تخصصی صیانت از تولید در مقابل حوادث طبیعی تاکید شد 
مهندس کوتی: در سیل اخیر تولیدِ فراتر از برنامه محقق گردید 

نشست تخصصی وپیشگیرانه  صیانت از تولید در مقابل حوادث طبیعی و غیر مترقبه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور مدیران ستادی این شرکت و شرکتهای بهره بردار برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی، مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نشست که با هدف درس آموزی و تعیین نقاط ضعف و قوت و همچنین بررسی دستاوردها و چالش های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مقابله با سیل اخیر در بخش جبهه صیانت از تولید، چاه ها و تاسیسات فرایندی برگزار گردید، اظهار داشت: علیرغم سیل گسترده و فعالیت بیش از هزار نفر از کارکنان شرکت در حوزه ی مسئولیتهای اجتماعی و امداد و خدمت رسانی به مردم شریف و تخصیص صدها دستگاه ماشین سنگین و نیمه سنگین به ستاد مدیریت بحران خوزستان، موفق به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تولید نفت خام شدیم واین درحالی است که منطقه وسیعی از چاه ها، تاسیسات و جاده های ارتباطی را آب فرا گرفته بود.

وی با اشاره به تدابیر اتخاذشده در زمان سیل افزود: خوشبختانه هیچگونه آلودگی زیست محیطی و یا آسیب به تاسیسات وحادثه انسانی رخ نداد که این افتخار خدمت به مردم و صیانت از دارایی های صنعت نفت به طور همزمان، همواره در اذهان خواهدماند و برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ شرکت نفت ثبت گردید.

مهندس سعید کوتی ارتباط مستمر با سازمانهای ذیربط از قبیل هواشناسی و ستاد مدیریت بحران را ضروری و بسیار مهم دانست و بیان کرد: داده های هواشناسی و اطلاعات دریافتی از مراجع موثق و بررسی احتمال بارش های شدید باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر همه ادارات و سازمانها و استفاده از تجارب سیل گذشته تاکیدنمودند و افزود: باید آنچه در بخش نگهداشت تولید و محافظت از تاسیسات و چاه ها و خطوط لوله ی شرکت انجام داده یا نداده ایم را بررسی کرده و از زمان فعلی که در اختیار داریم نهایت استفاده را درجهت اتخاذ تصمیمات لازم ببریم.


وی تقویت سیل بندهای اطراف تاسیسات، شناسایی نقاط ریسک پذیر، تقویت پل های کریدورهای نفتی، ایمن سازی خطوط لوله و چاه های تولیدی و ترمیم جاده های ارتباطی را از اهم اقداماتی دانست که باید در دستور کار قرار گیرد.


مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان و پس از ارائه گزارشها و نقطه نظرات مدیران شرکت و شرکتهای تابع، اذعان داشت: در صورت بروز هرگونه رویداد طبیعی، صنعت نفت براساس مسئولیت اجتماعی خود، کمافی السابق علاوه بر حفاظت از تاسیسات خود؛ سرمایه های انسانی، تجهیزات و ماشین آلات خود را درحد امکان و توانمندی خود جهت کمک رسانی گسیل خواهد کرد؛ چرا که عمل به مسئولیت های اجتماعی در قبال مردم شریف این مرز و بوم را از وظایف اصلی خود می دانیم.


مهندس کوتی در پایان اظهار کردصیانت از تولید که شامل تامین خوراک پالایشگاههای کشور، تامین گاز مصرفی منازل و موارد دیگر است خود نوعی مسئولیت اجتماعی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.