تاریخ انتشار : جمعه 2 آگوست 2019 - 20:40

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز:لایروبی و آهک پاشی جوی های روباز و سرریز های فاضلاب اصولی انجام شود

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز:لایروبی و آهک پاشی جوی های روباز و سرریز های فاضلاب اصولی انجام شود

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، سید مجید صالحی روز سه شنبه در جلسه ستاد التور در سالن اجتماعات فرمانداری بر اهمیت عملیات لایروبی و آهک پاشی جوی های روباز و سرریزهای فاضلاب تاکید کرد وافزود: عملیات لایروبی و آهک پاشی باید به صورت اصولی و با نظارت مستقیم مدیران دستگاه ها صورت گیرد. وی همچنین

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، سید مجید صالحی روز سه شنبه در جلسه ستاد التور در سالن اجتماعات فرمانداری بر اهمیت عملیات لایروبی و آهک پاشی جوی های روباز و سرریزهای فاضلاب تاکید کرد وافزود: عملیات لایروبی و آهک پاشی باید به صورت اصولی و با نظارت مستقیم مدیران دستگاه ها صورت گیرد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات آب برخی از روستاهای اهواز گفت: با توجه به پایین بودن درصد مطلوبیت آب در برخی روستاهها، وضعیت شبکه آبرسانی در تمام روستاها با قید فوریت مورد بررسی قرار گیرد و همچنین آبرسانی به روستا ههای فاقد آب و یا دارای افت شدید فشار از سوی آبفار انجام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در ادامه ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان، خواستار تلاش همه ادارات و دستگاه های اجرایی در  جهت ارتقا سطح بهداشت شهرستان اهواز و حفظ سلامت مردم شد.

صالحی گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز همه امکانات و تجهیزات خود را برای رفع تمام گرفتگی و سرریزهای فاضلاب بسیج کند.

وی افزود:نظارت بر مراکز آب شیرین کن ها توسط سازمان صنعت و معدن انجام و کار کدگذاری آنها تسریع شود و اتاق اصناف و شهرداری ها نیز از فروش آب های بسته بندی بدون مشخصات در سوپرمارکت ها و دکه ها جلوگیری کنند.

معاون سیاسی واجتماعی فرماندار اهواز در پایان با تاکید بر حضور مستمر اعضای جلسه ستاد التور گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی به وظیفه ذاتی و قانونی خود عمل کنند و هیچگونه کم کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.