کد خبر : 5513
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 آگوست 2019 - 15:20

مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان اهواز تا پایان مرداد راه‌اندازی شود

مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان اهواز تا پایان مرداد راه‌اندازی شود

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان؛ دكتر غلامرضا شريعتي در سومين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر كه در سالن جلسات استانداري خوزستان برگزار شد، با اشاره به مراحل ايجاد مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان اهواز اظهار داشت: این مرکز از مرکز ماده ۱۶ تبريز الگوبرداري شده

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان؛ دكتر غلامرضا شريعتي در سومين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر كه در سالن جلسات استانداري خوزستان برگزار شد، با اشاره به مراحل ايجاد مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان اهواز اظهار داشت: این مرکز از مرکز ماده ۱۶ تبريز الگوبرداري شده است و با مشاركت سپاه پاسداران و دستگاه‌هاي مرتبط در دست احداث مي‌باشد .


وي در ادامه افزود: بايد تمام دستگاه‌ها براي راه‌اندازي و تكميل اين مرکز تا پایان مردادماه بسيج شوند. همچنين تجهيز مرکز از محل اعتبارات استانداري و ساير منابع انجام مي شود .


استاندار خوزستان با اشاره به ابراز نگراني مردم از وضعيت معتادان متجاهر در سطح شهر گفت: وجود معتادان در سطح شهر موجب آسيب‌پذيري جامعه از لحاظ اجتماعي مي‌شوند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.