تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آگوست 2019 - 19:27

قدردانی اهالی روستای روزنه از شرکت نفت و گاز کارون

قدردانی اهالی روستای روزنه از شرکت نفت و گاز کارون

علی بالدی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که شرکت نفت و گاز کارون روزانه بوسیله ۲ دستگاه تانکر آب مورد نیاز این روستا را تأمین می کند افزود: همه مردم دعاگوی مدیران این شرکت هستند و انتظار داریم خدمات این شرکت استمرار داشته

علی بالدی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با بیان این که شرکت نفت و گاز کارون روزانه بوسیله ۲ دستگاه تانکر آب مورد نیاز این روستا را تأمین می کند افزود: همه مردم دعاگوی مدیران این شرکت هستند و انتظار داریم خدمات این شرکت استمرار داشته باشد.

وی گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون از دو سال پیش آبرسانی به این روستا را آغاز کرده است و هر سال از تیرماه تا دی ماه آب مورد نیاز را در اختیار ما قرار می دهد.

بالدی ادامه داد: روستای روزنه از توابع بخش غیزانیه شهرستان اهواز است که حدود ۲۰۰ نفر جمعیت دارد و امیدواریم شرکت نفت و گاز کارون در صورت امکان در خصوص تکمیل حسینیه و بازسازی مدرسه روستا همکاری و مساعدت نماید.

دهیار روستای روزنه گفت: آب آشامیدنی و جاده آسفالته از مهمترین نیازهای این روستا است که امیدواریم مسئولان امر نسبت به تأمین آنها اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.