کد خبر : 4423
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 ژوئن 2019 - 22:06

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در لالی / معرفی مقالات برتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در لالی / معرفی مقالات برتر در حوزه پیشگیری از اعتیاد

 به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، سیمنار آموزشی پیشگیری از اعتیاد و راههای درمان به همت اداره بهزیستی شهرستان لالی برگزار شد . به گزارش هما خوزستان:  در این سیمنار ابتدا حمزه هزاریان رییس اداره بهزیستی شهرستان لالی به اهمیت برگزاری این گونه سمینارها در آگاه سازی  اقشار مختلف جامعه نسبت به

 به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر ، سیمنار آموزشی پیشگیری از اعتیاد و راههای درمان به همت اداره بهزیستی شهرستان لالی برگزار شد .

به گزارش هما خوزستان:  در این سیمنار ابتدا حمزه هزاریان رییس اداره بهزیستی شهرستان لالی به اهمیت برگزاری این گونه سمینارها در آگاه سازی  اقشار مختلف جامعه نسبت به معضل اعتیاد اشاره کرد و گفت: بیشتر نوجوانان از روی کنجکاوی به سوی مواد مخدر روی می آورند لذا  تشویق جوانان به ورزش و تفریحات سالم در جلوگیری از افزایش آمار اعتیاد موثر است .

هزاریان به بیان گزیده ای از اقدامات بهزیستی لالی جهت مقابله با اعتیاد پرداخت و افزود: مسابقات دوچرخه سواری ، مقاله نویسی ، کارگاه آموزشی در روستاهای پرجمعیت و نمایشگاه فیلم وعکس ومشاوره تخصصی به خانواده های آسیب زا از جمله ابرنامه هایی  بود که در این شهرستان برگزار شده است  .

در ادامه این همایش ، دکتر عبدالرضا نواح عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز درخصوص راهکارهای پیشگیری از اعتیاد در جامعه تاکید کرد : خانواده ها باید وقت بیشتری راصرف فرزندان کنند و دربرخورد خود از درگیری و تندخویی بپرهیزند .

وی افزود: اعتیاد به مواد مخدر یکی از مشکلات اجتماعی است که اکثر جوامع به آن مبتلا هستند وشرایط مختلف جامعه در آن تاثیر گذارند .

هماخوزستان: گفتنی است در پایان این سمینار دو مقاله  به عنوان برترین مقالات دریافتی به این سمینار  معرفی شدند و به خانم ها فرهادیان بابادی مشاور خانواده وکارشناس ارشد روانشناسی عمومی و خانم جهانبخشی به عنوان نویسنده  این  مقالات لوح تقدیر اهدا گردید .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.