کد خبر : 4443
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 ژوئن 2019 - 8:33

اعتماد اعضای شورا را جلب کرد

اعتماد اعضای شورا را جلب کرد

هماخوزستان: عضو شورای شهر اظهار کرد: مسائل فرهنگی اجتماعی و توسعه زیر ساختها از اولویت های ما به شمار می رود که تحقق آن ها را در روحیه موسی شاعری کریمی می توان دید. مازیار جهانبخشی در رابطه با انتصاب موسی شاعری کریمی به عنوان شهردار اهواز گفت: اهواز دیگر توانایی از دست دادن فرصت

هماخوزستان: عضو شورای شهر اظهار کرد: مسائل فرهنگی اجتماعی و توسعه زیر ساختها از اولویت های ما به شمار می رود که تحقق آن ها را در روحیه موسی شاعری کریمی می توان دید.

مازیار جهانبخشی در رابطه با انتصاب موسی شاعری کریمی به عنوان شهردار اهواز گفت: اهواز دیگر توانایی از دست دادن فرصت ها را ندارد، چنین شهری با امکانات و‌ظرفیت هایی که در اختیار دارد، نباید فرصت پیشتازی را از نظر کمی و کیفی به دیگر شهرها بدهد. تمام اختلاف نظرها را باید فراموش کنیم و اکنون به کمک شهردار جوان و آینده دار اهواز بیاییم، غیر از اتحاد و همسو شدن، راهی برای ترقی این شهر وجود ندارد.

وی یکی از اولویت های انتخاب این شهردار را توجه به فرمایشات و منویات رهبری نسبت به نگاه جوانگرایی داشتن دانست و عنوان کرد: اجرای پروژه های عمومی و حمل و نقل از مهمترین خواسته های ما جهت اجرایی کردن در شهر است، شهردار فعلی با برآورده کردن این دو مهم می تواند دو سال طلایی را برای اهواز رقم بزند. مسائل فرهنگی اجتماعی و توسعه زیر ساختها نیز از اولویت های ما به شمار می رود که تحقق آن ها را در روحیه موسی شاعری می توان دید.

جهانبخشی افزود: امید‌می رود که از این به بعد شاهد توزیع عادلانه خدمات در مناطق، ایجاد محیط سالم شهری، استفاده از تمام ظرفیت ها جهت ایجاد رفاه شهری، به وجود آمدن نظم و ثبات مالی در شهرداری را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: از دلایل رای موافق دادن به موسی شاعری کریمی به عنوان شهردار اهواز، می توان آشنا بودن او به فعالیت های آن سازمان نام برد زیرا رزومه وی نشانگر تسلط داشتن بر حوزه های بسیاری در شهرداری اهواز است. از طرفی دیگر شاعری با تعریف ایده آل های خود توانست اعتماد اعضای شورا که نمایندگان مردم در شهر هستند را جلب کند.

این عضو شورای شهر با اشاره به اینکه تمام پروژه های نیمه کاره را باید به اتمام برسانیم، گفت: از اهتمام و همگرایی استاندار خوزستان با مجموعه شهرداری و شورا که برای حل و رفع مشکلات با تمام وجود در حال خدمتگزاری هستند نهایت تشکر را دارم و انشالله بتوانیم ما نیز در این مجموعه وظایف خود را بیش از پیش بهتر انجام دهیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.