کد خبر : 4306
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 ژوئن 2019 - 2:11

اکبر یاوری جوان موفق خوزستانی آماده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی

اکبر یاوری جوان موفق خوزستانی آماده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی

شنیده ها حاکی از آن است که با نزدیک شدن به پایان مهلت مشخص شده برای استعفاى مدیران، رایزنی برخی گروه های  مردمی برای دعوت ازدكتر اكبر ياورى(زهيرى) مديركل امور دولت و نهادها در مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی اهواز، باوى، حميديه و كارون رنگ و

فرزند خوزستان مقام کشوری خود را برای خدمت به مردم کنار گذاشت

شنیده ها حاکی از آن است که با نزدیک شدن به پایان مهلت مشخص شده برای استعفاى مدیران، رایزنی برخی گروه های  مردمی برای دعوت ازدكتر اكبر ياورى(زهيرى) مديركل امور دولت و نهادها در مجمع جهانى تقريب مذاهب اسلامى برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی اهواز، باوى، حميديه و كارون رنگ و بوی جدی تری به خود گرفته است.

علت لزوم استعفای طبق مشموليت ماده ٢٩ قانون استخدامى مبنى بر استعفاى مديران کشوری می باشد.

کارنامه موفق اكبر ياورى(زهيرى)، و داشتن نشاط و تخصصى در حوزه كارى مرتبط با دولت و مجلس و اشراف به مسائل استان و نيز جوانی، وی را از دلایل استقبال گروه های مردمی در دعوت از ایشان برای حضور در انتخابات مجلس می توان برشمرد.

اكبر ياورى(زهیری) متولد ١٣٦٨ در منطقه ی كوى سيد خلف اهواز در خانواده ای ساده زیست ديده به جهان گشوده اند.

از همان اوایل زندگی علاقمند به فعالیت های گروهی و از دوران ابتدايى با علاقه وافر به عضويت در كانون هاى فرهنگى مساجد و نيروى مقاومت بسيج توانست تا فرماندهى گردان هاى عاشورا و امام على (ع) و بسيجى نمونه در اهواز بدرخشد.

اکبر ياورى(زهیری) چهره جوان موفق ملى و دانش آموخته دانشگاه علوم و تحقيقات در مقطع دكترى مديريت دولتى گرايش تطبيقى و توسعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.