کد خبر : 3731
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آوریل 2019 - 11:06

دانشگاه آزاد اسلامی با تمام امکانات در مناطق سیل‌زده حضور دارد

دانشگاه آزاد اسلامی با تمام امکانات در مناطق سیل‌زده حضور دارد

هما خوزستان: چهارمین جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سی و سومین جلسه شورای اداری این دانشگاه به‌منظور هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی خوزستان برای هم‌افزایی و کمک به سیل‌زدگان برگزار شد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در این جلسه گفت: در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و به دستور دکتر ولایتی

هما خوزستان: چهارمین جلسه قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سی و سومین جلسه شورای اداری این دانشگاه به‌منظور هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی خوزستان برای هم‌افزایی و کمک به سیل‌زدگان برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در این جلسه گفت: در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و به دستور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برای خدمت به هم‌وطنان سیل‌زده با تمام توان و قدرت و گسیل امکانات و نیروها حضور خواهیم داشت و کارهای انجام شده را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی افزود: در قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان کارها با انسجام و برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگ صورت می‌گیرد و به همین منظور برای قرارگاه‌های  اصلی و فرعی نیروی انسانی مشخص شده است.

وی با تأکید بر انسجام بین نیروهای انسانی قرارگاه جهادی گفت: با هماهنگی بین اعضا می‌توان در خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده، بهتر عمل کرد.

در ادامه این جلسه مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان و مسئول تیم رسانه‌ای قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:  مناطق سخت سیل‌زده به دانشگاه آزاد اسلامی سپرده شد و دانشگاه هم موفق عمل کرد.

محمدامین ایمان‌جانی با بیان اینکه تمام ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی را به کار می‌گیریم تا بتوانیم قدمی برداریم با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی و بازتاب فعالیت‌ها و حرکت‌های جهادی اینگونه موارد را برای تقویت روحیه و ارتقای همدلی هموطنان بسیار مؤثر دانست.

معاون عملیاتی اجرایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی هم در این جلسه گفت: با انجام کار خدمت‌رسانی می‌توانیم وفاداری خودمان را به امام زمان(عج) ثابت کنیم و در حقیقت این بهترین آزمون برای ظهور است.

احمد صالحی‌آرا که در جمع رؤسا، معاونان و اعضای ستاد مرکزی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان سخن می‌گفت، هدف از تشکیل این قرارگاه را ایجاد هماهنگی بیشتر بین واحدهای دانشگاهی استان برای خدمت به هموطنان سیل زده عنوان کرد.

وی با تأکید بر حضور ۲۴ ساعته اعضا در قرارگاه‌های مشخص شده گفت: مسئولان مقرها روزانه باید توانمندی‌ها و نیازمندی‌های خود را به ستاد مرکزی اعلام کنند.

معاون عملیاتی اجرایی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: علاوه بر یک دستگاه آمبولانس بیمارستان فرهیختگان امکانات دیگری ازجمله تیم‌های پزشکی نیز برای حضور در مناطق سیل‌زده به استان خوزستان اعزام شده است که در حال پذیرش و خدمات پزشکی به آسیب‌دیدگان هستند.

در پایان رؤسای واحدهای دانشگاهی خوزستان از وضعیت مناطق خود و فعالیت‌های انجام شده و امکانات موجود و قابل عرضه در روزهای آینده گزارشی ارائه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.