تاریخ انتشار : شنبه 30 مارس 2019 - 18:08

تتلو در کنسرت گرجستان

تتلو در کنسرت گرجستان

هما خوزستان: تتلو خواننده ای معلوم الحال است که احتمالا به اختلال شخصیت دچار است. این خواننده معروف وپر طرفدار! چند روز پیش کنسرت پر حاشیه ای در تفلیس گرجستان داشت که حدود 400نفر در آن شرکت کردند(یک پنجم ظرفیت سالن) و تقریبا همه از ایران برای شرکت درکنسرت تتلو رفته بودند.(بماند طرفدارانی که امکان

هما خوزستان: تتلو خواننده ای معلوم الحال است که احتمالا به اختلال شخصیت دچار است. این خواننده معروف وپر طرفدار! چند روز پیش کنسرت پر حاشیه ای در تفلیس گرجستان داشت که حدود 400نفر در آن شرکت کردند(یک پنجم ظرفیت سالن) و تقریبا همه از ایران برای شرکت درکنسرت تتلو رفته بودند.(بماند طرفدارانی که امکان مالی شرکت در این کنسرت وسفر خارج را نداشته وحسرت خوردند) این کنسرت توسط شرکت آونگ تدارک دیده شده بود.

بلیط کنسرت بین 400 هزار تومان تا 2میلیون تومان بود واگر هزینه رفت وآمد واقامت درگرجستان را نیز محاسبه کرده وبرآن بیافزاییم حدود 10تا 15 میلیون برای هرشرکت کننده هزینه برداشته است.

اغلب طرفداران تتلو نوجوانان هستند و البته یادمان باشد شهرت این خواننده قدمتی بیش از 2سال اخیر وانتخابات دارد.

واما کنسرت…

پر از الفاظ غیر قابل نشر

پر از تبلیغ مصرف مواد مخدر

پراز باز خوانی ترانه هایی که دارای الفاظ رکیک بودند

مشاهده بخش هایی از این کنسرت درفضای مجازی خبر از وضعیت روحی نامناسب خواننده داشت که احتمالا تحت تاثیر مواد مخدر بوده است.

واما نکته مهم…

چه کسی مقصر است؟

خواننده؟

شرکت برگزار کننده کنسرت؟

گرجستان؟

به نظرمن هیچکدام، خواننده فردی معلوم الحال است، شرکت برگزارکننده هم به دنبال سود مالی، کشور گرجستان هم که ظاهرا هنوز درشوک برگزاری این کنسرت به سر می برد.

اما شرکت کنندگان…

چه عاملی سبب می شود فردی مانند تتلو انقدر طرفدار ودنبال کننده داشته باشد؟ آن هم از قشر نوجوان.

قبل از اینکه مرتب بخش هایی از کنسرت را درفضای مجازی دنبال کنیم و دست به دست بچرخانیم وبا شنیدن الفاظ رکیک ودیدن حرکات ناشایست لب به دندان بگزیم به فکر چرایی این موضوع باشیم که چه بر سر فرزندان این کشور آمده است؟

چرا شنیدن فحش و دیدن رفتارهای ناشایست از علاقه مندی فرزندان ماست؟ درصورتیکه به لحاظ ملی ومذهبی داعیه دار بهترین روش های تربیتی هستیم.

وتلخ تراز آن…

اگر باور کنیم این الفاظ رکیک به زبان فردی جاری شده، چطور باور کنیم 400 نفر جمعیت حاضر در سالن با او همصدا شده بودند واین 400 نفر فرزندان ما هستند وآیا همه آن ها بیمارند؟

به نظر می رسد وضعیت سلامت روان جامعه به مرحله بحرانی رسیده  است، چه به لحاظ آمار خودکشی، افسردگی، طلاق و… این بار از منظر تربیتی ورویکرد های مربوط به مهارت های فرزند پروری که ظاهرا از خطوط قرمز هشدار نیز عبور کرده است.

روانشناس: دکترسارا هیات

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.