کد خبر : 3101
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مارس 2019 - 21:34

جلسه هماهنگی ستاد خبری استقبال از بهار 98 برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد خبری استقبال از بهار 98 برگزار شد

 هما خوزستان: جلسه هماهنگی ستاد خبری استقبال از بهار 98 با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز و مسئولان ارتباطات مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برگزار شد. در این جلسه فرزین حاتمی کاکش بر لزوم وحدت رویه در انجام کارها جهت استقبال از بهار 98 تاکید و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا

 هما خوزستان:

جلسه هماهنگی ستاد خبری استقبال از بهار 98 با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز و مسئولان ارتباطات مناطق هشتگانه شهرداری اهواز برگزار شد.

در این جلسه فرزین حاتمی کاکش بر لزوم وحدت رویه در انجام کارها جهت استقبال از بهار 98 تاکید و تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا اقدامات شهرداری اهواز در ایام نوروز را به شهروندان اعلام و آنها را در جریان این  اقدامات قرار دهیم.

وی آماده سازی بیلبوردها جهت نصب موضوعات چاپی مناطق، رنگ آمیزی بیلبوردها و پل های عابر پیاده، گلکاری میادین و بلوارها،جلب رضایت مسافران نوروزی از طریق ارائه خدمات مطلوب، راه اندازی کیوسک های از من بپرس و راه اندازی غرفه ستاد خبری(اطلاع رسانی) در نمایشگاه بین المللی در ایام نوروز، راه اندازی سیستم های بلوتوث جهت ارسال نقشه شهر اهواز به تلفن همراه مسافران نوروزی و توزیع کیسه زباله و کیسه زباله خودرو را بخشی از اقدامات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز جهت استقبال از نوروز 98 عنوان کرد.

همچنین در این جلسه مسئولان ارتباطات مناطق هشتگانه شهرداری اهواز نیز پیشنهاداتی جهت ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به مسافران نوروزی ارائه کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.