کد خبر : 2925
تاریخ انتشار : شنبه 16 فوریه 2019 - 12:15

ترمیم شکستگی کانال سلمان در محدود شهر عین دو

ترمیم شکستگی کانال سلمان در محدود شهر عین دو

هما خوزستان: مرحله نخست ترمیم شکستگی کانال سلمان به پایان رسیده و خروج آب به سمت منطقه شهری عین دو نیز مهار شده است. صادقی با اشاره به شکستگی حدود 15 متر از بدنه کانال خاکی سلمان اظهار کرد: در مرحله نخست با توجه به اهمیت جلوگیری از ورود آب به مناطق مسکونی  با کنترل

هما خوزستان: مرحله نخست ترمیم شکستگی کانال سلمان به پایان رسیده و خروج آب به سمت منطقه شهری عین دو نیز مهار شده است.

صادقی با اشاره به شکستگی حدود 15 متر از بدنه کانال خاکی سلمان اظهار کرد: در مرحله نخست با توجه به اهمیت جلوگیری از ورود آب به مناطق مسکونی  با کنترل جریان آب از سردهانه کانال چمران و کاهش دبی عبوری از کانال  نسبت به تخلیه کانال و  متوقف نمودن جریان آب اقدام و پس از آن با استفاده از قطعات بتنی پیش ساخته نیوجرسی شکاف ایجاد شده مسدود  و  شکستگی ترمیم شد.

وی با اشاره به چالش پیش رو در این عملیات که در ساعات اولیه، روند پیشرفت را کند نمود گفت:  عدم وجود ماشین آلات کافی و همچنین مسیر کافی جهت تردد ماشین آلات و تخلیه مصالح از جاده اصلی تا محل شکستگی از معضلاتی بود که با مشقت بسیار و تلاش فراوان مرتفع شد.

صادقی تصریح کرد: با استفاده از تجربیات گذشته و تلاش و تخصص پرسنل شرکت آبیاری کرخه و شاوور و همراهی همکاران در معاونت های آبرسانی و حفاظت و بهره برداری از منابع آب سازمان  آب و برق خوزستان ، این عملیات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کرخه و شاوور با اشاره به ترمیم و تعمیرات انجام شده ابراز امیدواری کرد تا مرحله پایانی این طرح، عملیات تکمیل و اصلاح برم چپ کانال سلمان که توسط معاونت آبرسانی سازمان در دست اجراست در کمتر از 24 ساعت آینده به پایان برسد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.