تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دسامبر 2018 - 9:28

حضور مرکز تحقیقات نورد فولاد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان

حضور مرکز تحقیقات نورد فولاد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان

هماخوزستان: مرکز تحقیقات نورد فولاد وابسته به شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان، آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه نمود.   در این نمایشگاه دو قرارداد پژوهشی میان شرکت فولاد اکسین خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز امضا شد. این قراردادها عصر یکشنبه ۱۱ آذرماه در محل

هماخوزستان: مرکز تحقیقات نورد فولاد وابسته به شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان، آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را ارائه نمود.

 

در این نمایشگاه دو قرارداد پژوهشی میان شرکت فولاد اکسین خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز امضا شد.
این قراردادها عصر یکشنبه ۱۱ آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی اهواز توسط دکتر رازانی معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت و دکتر حقیقی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز امضا گردید.

لازم به ذکر است مرکز تحقیقات نورد فولاد در راستای ایجاد ارتباط دو سویه بین صنعت و دانشگاه و نیز به منظور رفع نیازهای علمی و فنی صنعت نورد فولاد از طریق پژوهشهای کاربردی در خرداد ماه ۱۳۹۷ در دانشگاه شهید چمران اهواز به بهره برداری رسید.

 

هماخوزستان: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان خوزستان از ۱۰ لغایت ۱۳ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اهواز برقرار می باشد.

 

برای تصویر بزرگتر کلیک کنید WhatsApp Image 2018-12-02 at 23.24.07 1.jpeg
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.