کد خبر : 1083
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 سپتامبر 2018 - 11:23

بازدید میدانی شهردار اهواز از سطح منطقه چهار

بازدید میدانی شهردار اهواز از سطح منطقه چهار

شنبه 30 تیر 1397 ساعت:16:20:14 هماخوزستان:   منصور کتانباف به همراه تعدادی از مدیران و معاونین شهرداری از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی، فعالیت های خدماتی، ترافیکی و ساختمانی سطح منطقه چهار و پیشرفت کارهای اجرایی آنها بازدید به عمل آوردند.  شهردار اهواز به همراه هیئت همراه با حضور در محل اجرای پروژه ها ، ضمن

شنبه 30 تیر 1397

ساعت:16:20:14

هماخوزستان:   منصور کتانباف به همراه تعدادی از مدیران و معاونین شهرداری از آخرین وضعیت پروژه های عمرانی، فعالیت های خدماتی، ترافیکی و ساختمانی سطح منطقه چهار و پیشرفت کارهای اجرایی آنها بازدید به عمل آوردند.

 شهردار اهواز به همراه هیئت همراه با حضور در محل اجرای پروژه ها ، ضمن بازدید میدانی از طرح ها از نزدیک در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل کار قرار گرفتند.

منصور کتانباف گفت: این بازدید با هدف شناسایی کمبودها، هم افزایی برای تسریع در رفع مشکلات و معضلات و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام شد.

وی افزود: یکی از وظایف مدیریت شهری خدمت بی منت و صادقانه به مردم است ودر این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ کنیم.

 

بر پایه این گزارش، پس از بازدید میدانی شهردار اهواز در دفتر مدیر شهرداری منطقه چهار حضور یافت و نکات لازم را یادآوری کردند.

کتانباف از معاون شهرسازی و معماری منطقه خواست تا با نظارت دقیق کارهای مربوط به ساخت و ساز و شهرسازی و ساختمانی بصورت کاملاً قانونی انجام شود و پس از دادن مجوز ساخت به شهروندان، کارشناسان به محل مورد نظر سرکشی کنند.

 

هماخوزستان: شهردار اهواز کاشتن درخت در حیاط خانه ها و جلو درب منازل را یکی از ملزومات عنوان کرد و افزود همانگونه که نصب مخازن زباله در خیابان ها یکی از ملزومات است کاشتن درخت نیز باید در اولویت قرار بگیرد.

 

کتانباف با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است افزود:  معاونت خدمات شهری یکی از بخش های مهم شهرداری است که بیشترین ارتباط را با شهروندان دارد و وقتی به نحو احسن کار کند، رضایت شهروندان را به همراه دارد.

 

وی از معاون خدمات شهری منطقه چهار خواست تا بر اساس تنظیم ساعت کاری فعالیت های نخاله برداری، پاکسازی، هرس و رفت و روب معابر بصورت مستمر انجام شود.

 

هماخوزستان: شهردار اهواز سپس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه چهار را مورد خطاب قرار داد و گفت: برای رفاه و آسایش شهروندان ایستگاههای اتوبوس و اتوبوس های شهری باید کولر دار باشند، نصب علائم ترافیکی، ایمن سازی پل های عابر پیاده، روشنایی پل ها و روشنایی معابر باید در اولویت فعالیت های شما باشد.

 

در پایان علیرضا سعادت مدیر منطقه چهار ضمن تشکر از حضور شهردار اهواز گزارشی از پروژه های فنی در حال افتتاح را عنوان کرد و افزود: انشاءالله با کمک و همکاری شما برای رفع مشکلات منطقه و رسیدن به نتایج مطلوب تلاش خواهیم کرد.

 

هماخوزستان: گفتنی است در این بازدید معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز، مسئولین حراست شهرداری اهواز، مدیر منطقه چهار و جمعی از معاونین و مسئولین شهرداری منطقه چهار، شهردار اهواز را همراهی کردند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.