کد خبر : 353
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 جولای 2018 - 16:15

دستاوردهای حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان در بیستمین نمایشگاه بین المللی سمپوزیوم فولاد۹۶

دستاوردهای حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان در بیستمین نمایشگاه بین المللی سمپوزیوم فولاد۹۶

تاریخ خبر: 1396/12/11 هما خوزستان:حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان در سمپوزیوم فولاد ۹۶ نمایشگاه سمپوزیوم فولاد یکی از مهمترین نمایشگاه های کشور در حوزه صنعت فولاد است که به صورت سالانه برگزار می گردد. این نمایشگاه امسال در ۸ و ۹ اسفند در جزیره زیبای کیش برگزار شد و در آن بیش از ۲۰۰ شرکت

تاریخ خبر: 1396/12/11

هما خوزستان:حضور شرکت فولاد اکسین خوزستان در سمپوزیوم فولاد ۹۶

نمایشگاه سمپوزیوم فولاد یکی از مهمترین نمایشگاه های کشور در حوزه صنعت فولاد است که به صورت سالانه برگزار می گردد.

این نمایشگاه امسال در ۸ و ۹ اسفند در جزیره زیبای کیش برگزار شد و در آن بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور داشتند که به معرفی محصولات و توانمندی های خود در بازار صنعت فولاد پرداختند.
از جمله شرکت های بزرگ صنعت فولاد کشور که در کنار شرکت فولاد اکسین خوزستان در این نمایشگاه حضور داشتند می توان به شرکت فولاد مبارکه اصفهان ، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، فولاد امیر کبیر کاشان، فولاد آلیاژی ایران، شرکت چادر ملو یزد و گل گهر سیرجان و … اشاره کرد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان که همه ساله در این نمایشگاه حضور داشته، در این دوره نیز با تیم فنی و بازرگانی خود در این نمایشگاه شرکت کرده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان در این نمایشگاه مذاکرات سازنده ای صورت گرفته است که می توان به مذاکره با چند شرکت بازرگانی برای انجام همکاری ،فعالیت و فروش محصولات در بازار های افغانستان، انگلستان،پاکستان، امارات و هندوستان نام برد.
همچنین در این نمایشگاه نشست و تبادل نظر با یک شرکت بازرگانی داخلی برای همکاری دو جانبه در زمینه تامین مواد اولیه گرید A۵۱۶ محیط ترش (با شرایط تضمین تست HIC ) از شرکت آرسلورمیتال فرانسه و بازاریابی و فروش محصولات آن بصورت مشترک با شرایط برد- برد در بازار داخل و خارج صورت گرفته است.
در خصوص فروش و معرفی محصول هارد اکسین نیز با یک شرکت (توزیع کننده ورق های ضد سایش در ایران) برای همکاری در بازاریابی و فروش ورق های هاردوکسین تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان در بازار داخل و بازار خارج از جمله امارات، ارمنستان و ترکمنستان مذاکره شد.
همچنین در حوزه حمل و نقل با شرکت بین المللی حمل و نقل کالا و کشتیرانی دنا (ثبت شده در سوئد) برای همکاری در زمینه صادرات محصولات مذاکراتی صورت پذیرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.