تقدیر از مدیرعامل فولاد خوزستان در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری
![تقدیر از مدیرعامل فولاد خوزستان در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری تقدیر از مدیرعامل فولاد خوزستان در اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری](https://homakhouzestan.ir/wp-content/uploads/2021/10/تقدیر-از-مدیرعامل-فولاد-خوزستان-در-اجلاس-سراسری-مدیریت-مشتری-مداری.jpg)
در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری، از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اهدا لوح و تندیس سپاس تقدیر شد. هما خوزستان: به گزارش خبرنگار روابط عمومی، هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران عامل شرکتها و
در هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری، از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با اهدا لوح و تندیس سپاس تقدیر شد.
هما خوزستان: به گزارش خبرنگار روابط عمومی، هشتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با رویکرد رضایتمندی مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از مسئولان کشوری، مدیران عامل شرکتها و اساتید دانشگاه در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
در این همایش دکتر سعید عمرانی معاون قضایی دادستانی کشور با اشاره به اهمیت پرداختن به اقتصاد گفت: در این دوره قوه قضاییه با رویکرد برطرف کردن موانع کارآفرینی وارد این حوزه شده است. مشتریمداری و اخلاقمداری در بنگاه اقتصادی تعیینکننده است زیرا در صورت نارضایتی مشتری، فعالیت اقتصادی توجیه پذیر نیست. سیاستهای اقتصاد مقاومتی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و از سوی صاحب نظران تعیین شده است. اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در بستر تلاش و همت مدیران عالی و اجرایی امکان پذیر است. حذف سقف صدور مجوز، برطرف کردن تیکهای مجوز در سامانههای مختلف اقتصادی و صادراتی، کاهش زمان صدور انواع مجوز و پروانه کار از جمله اقداماتی است که مورد تاکید و پیگیری ریاست قوه قضاییه است.
در ادامه دکتر محمد حسینی ریاست صندوق توسعه فرآوردههای نفتی، با اشاره به جابجایی رابطه بین تولیدکننده و مشتری در بازار ایران افزود: مشتری نباید در جایگاه مطالبهگر قرار بگیرد و حق مشتری باید از سوی تولیدکننده داده شود تا روابط بین شرکتها و مشتریان در جایگاه واقعی خود قرار گرفته و نهادینه شود. کسب رضایت مشتری در گرو کسب رضایت کارکنان است.
وی افزود: رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها (CSR) موجب کسب رضایت مشتریان خواهد شد و این موضوع باید در چشمانداز و راهبرد شرکتها مورد نظر قرار گیرد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، کسب گواهینامههای ISO 10002:2018 و ISO 10004:2018 در ارتباط با کسب رضایت و شکایت مشتریان و استقرار کامل و اثربخش سیستم CRM و ایجاد ارتباط موثر و بیوقفه با مشتریان به ویژه در دوران کرونا، اجرای مسئولیت های اجتماعی، فعالیت های توسعهای و زیرساختی جهت تامین خواستهها و انتظارات ذینفعان، معیارهای سنجش، ارزیابی و سرآمدی در این اجلاس بود.
گفتنی است، بهمن تجلیزاده معاون فروش و بازاریابی، وحید ظریف مدیر دفتر فناوری تولید فولادسازی، غلامعلی منصوریان مدیر دفتر فناوری تولید احیا، مجید عبیات مدیر صادرات و مهدی چرخاب از واحد تحقیقات فروش و بازاریابی از شرکت فولاد خوزستان در این اجلاس حضور داشتند.
شایان ذکر است، این همایش با شرکت فعالان اقتصادی در حوزه صنعت و معدن و حضور نمایندگان وزارت صمت، وزارت اقتصاد، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه همراه بود.
در این پایان مراسم با اهدای تندیس و لوح سپاس از امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر شد و مجید عبیات مدیر صادرات به نمایندگی از مدیرعامل این لوح و تندیس را دریافت کرد.
![23](https://www.ksc.ir/Content/media/image/2021/10/3349_orig.jpg)
![21](https://www.ksc.ir/Content/media/image/2021/10/3350_orig.jpg)
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰