کد خبر : 56357
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 جولای 2024 - 0:24

مهارت، ایجاد یک اشتغال/یاداشت اختصاصی هماخوزستان/افشار پرویزی بابادی

مهارت، ایجاد یک اشتغال/یاداشت اختصاصی هماخوزستان/افشار پرویزی بابادی

مهارت آموزی برای یاد گرفتن حرفه خاصی در زندگی تاثیر زیادی دارد به خصوص در سنین پایین‌تر برای نوجوانان و جوانان آنها ابتدای راه زندگی قرار گرفتند بنابراین داشتن یک مهارت و حرفه لازم در سمت و سوگیری درست آینده شغلی آنها تاثیر بسیار زیادی دارد به گونه‌ای که مسیر زندگی آنها را تحت تاثیر

مهارت آموزی برای یاد گرفتن حرفه خاصی در زندگی تاثیر زیادی دارد به خصوص در سنین پایین‌تر برای نوجوانان و جوانان آنها ابتدای راه زندگی قرار گرفتند بنابراین داشتن یک مهارت و حرفه لازم در سمت و سوگیری درست آینده شغلی آنها تاثیر بسیار زیادی دارد به گونه‌ای که مسیر زندگی آنها را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

شرایط اقتصادی و ازار کار در جامعه به گونه‌ای شده است که صرفاً داشتن مدرک تحصیلی ملاکی برای شاغل شدن و کسب درآمد به حساب نمی‌آید بنابراین در زمان تحصیل و انشگاه باید متناسب با علایق و سلیقه‌های خود به حرفه و گرایش خاصی در زمینه مهارت آموزی روی آورند، این کار باعث می‌شود پس از شناسایی استعداد و توانایی خود در همان زمینه ورود کرده و آموزش‌های لازم را برای ارتقا و یادگیری اصول علمی و فنی آن مهارت به کار گیرند

زمانی که در زمینه خاصی به مهارت آموزی بپردازیم می‌توان به روش‌های مختلف از حرفه و آموزشی که دیده‌ایم به اشتغال زایی برسیم و زمینه کسب و کاری هرچند کوچک و خانگی را برای خود فراهم کنیم تا بتوانیم از هنر و مهارت کسب درآمد کنیم. زمانی که با انسان‌های موفق در رشته و حرفه خاصی هنر تولید صنعت ی ورزشی فرهنگی اجتماعی صحبت می‌کنیم متوجه می‌شم که آنها ابتدا استعداد خود را شناسایی و در جهت رشد و پرورش آن بسیار تلاش کرده‌اند.

معمولاً سانی که در این راه موفق می‌شوند با پشتکار و ایمان و اراده به توانایی‌ها و استعداد خود توانستند مشکلات و سختی‌ها را کنار بگذارند و زمینه سازی موفقیت و درخشش خود را در حرفه و مهارت به کار گرفتند.

در دنیای کنونی که فضای مجازی و اینترنت گسترش بسیار چشمگیری داشته است به راحتی می‌توان در منزل آموزش‌های لازم را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کرد تا خلاقیت و استعدادهای خود را شکوفا کنیم همچنین از همین فضای مجازی در جهت گسترش کسب و کار خود استفاده کنیم.

معرفی فعالیت خود و نوع کالا و محصولی که تولید می‌کنیم یا اثر هنری که خلق می‌کنیم و یا هر آنچه که ما تهیه می‌کنیم از طریق دنیای دیجیتال و فضای مجازی می‌تواند رونق بسیار زیادی داشته باشد.

بسیاری از بانوان که شرایط حضور در جامعه را ندارند و عالیت‌های اجتماعی و حضور در اجتماع برای آنها دشوار بوده در مشاغل خانگی توانستند بسیار موفق باشند به سودآوری برسم و توانستند محصولات و کالا و هنر هر آنچه خود ایجاد کردند را از طریق بازار کار بفروشند و به امرار معاش تامین نیازهای خانواده خود کمک شایانی کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.