تاریخ انتشار : شنبه 25 می 2024 - 23:41

مدیرکل زندان‌های خوزستان خبر داد؛

هدیه ۲۶ میلیارد تومانی خیرین نیکوکار خوزستانی به خانواده زندانیان بی‌بضاعت

هدیه ۲۶ میلیارد تومانی خیرین نیکوکار خوزستانی به خانواده زندانیان بی‌بضاعت

به مناسبت روز نسیم مهر ( روز حمایت از خانواده زندانیان ) مدیرکل زندانهای استان با حضور در مصلی نماز جمعه کلانشهر اهواز پیش از خطبه های این آیین معنوی رسالت ها سازمان زندانها و همچنین اقدامات صورت برای خانواده زندانیان تشریح کرد.

هماخوزستان: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان ، غلامرضا روشان مدیر کل زندان های استان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اهواز که در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) برگزار شد با تسلیت شهادت رئیس جمهور مردمی ، مخلص ، عبدصالح خدا شهید فقید و همراهان ایشان گفت: خدمات شهید رئیسی دشمن را مایوس کرد،مدیریت رییس جمهور شهید به تبعیت از ولایت فقیه و معنویت بود.
وی با اشاره به خدمات شهید خدمت در زمان تصدی ریاست قوه قضاییه عنوان کرد؛ شروع تحول قضایی در زمان ریاست این فقید شهید در قوه بود.
مدیرکل زندان های خوزستان به تدوین سند تحول قضایی در پی مطالبه رهبر انقلاب در رابطه با انجام تحول در سیستم قضایی و تامین انتظارات مردم اشاره کرد که در زمان ریاست این شهید در قوه قضاییه بود.
وی عنوان کرد از جمله خدماتی که در زمان تصدی شهید ابراهیم رئیسی در قوه قضاییه می توان به آن اشاره کرد؛ تصویب قوانین و مقررات حمایت به جهش تولید، مبارزه با فساد، حمایت از دادرسی تخصصی، حمایت از بستر الکترونیک، اجرای محکومیت های مالی، اجرای مجازات، حمایت از متهم ، حمایت از شاکی می توان اشاره کرد.

♻️کمک 26میلیارد تومانی خیرین به انجمن حمایت از خانواده زندانیان

مقام ارشد زندان های خوزستان در بخش دوم سخنرانی خود که به مناسبت روز نسیم مهر بود با عنوان اینکه ۱۰ انجمن حمایت زندانیان فعال در سطح استان وجود دارد که در سال گذشته با حمایت خیرین و نیکوکاران و شرکت های صنعتی ۲۶ میلیارد تومان به انجمن های حمایت از خانواده زندانی در سطح استان کمک و در راستای آموزش فرزندان، درمان بیماران و بسته های کمک معیشتی به خانواده زندانیان تحت پوشش هزینه شد. وی اضافه نمود که ۲۵۶۲۳ مورد حمایت از خانواده زندانیان در سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است .

♻️کمک 26میلیارد تومانی خیرین به انجمن حمایت از خانواده زندانیان

روشان رسالت دوم سازمان زندانهای کشور را اصلاح، تربیت و بازاجتماعی کردن محکومین، متهمین و مجرمین قلمداد کرد و و نگاه نظام اسلامی را نسبت به خانواده محکومین وحتی محکومین و زندانیان نگاه رافت اسلامی می داند
وی افزود : سازمان زندانها با تاسی از امامان و معصومین و همچنین دیدگاه بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در تلاش است تا زندانها به معنی واقعی هم دانشگاه و هم به آموزشگاه نیکی برای افراد کجرو در جامعه تبدیل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.