تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 نوامبر 2023 - 15:14

اهدای ۱۱۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان

اهدای ۱۱۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اشاره به اهدای یک هزار و ۱۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش، گفت: جهیزیه نوعروسان شامل پنج قلم کالای اساسی تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است که به طور کامل از تولیدات داخلی تامین شده‌اند.

هما خوزستان: جمال شیبه با اشاره به رزمایش استانی اهدای یک هزار و ۱۵۹ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش در سراسر خوزستان که امروز (۱۰ آبان ماه) با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جشن امروز، تبلور فرمایشات رهبر معظم اتقلاب در زمینه ترویج ازدواج، تحکیم خانواده و اجرای قانون جوانی جمعیت است.

وی با تقدیر از همه افراد و نهادهایی که در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند همراه بوده‌اند، افزود: ماموریت کمیته امداد امام(ره)، مدد به حیات و زندگی است و توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای تهیدستان با رعایت تکریم از وظایف اصلی این نهاد است.

شیبه با اشاره به انجام کارهای مشترک بزرگ مانند اشتغال و مسکن در قرارگاه محرومیت‌زدایی سازندگی، گفت: یکی از فرآیندهای توانمندسازی، ازدواج و تشکیل خانواده است. امروز با هم‌افزایی کمیته امداد، سپاه و بسیج یک هزار و ۱۵۹ سری جهیزیه در سراسر استان خوزستان با رعایت تکریم به زوج‌های تحت حمایت اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته بیش از ۶ هزار سری جهیزیه در خوزستان توزیع شد که به دلیل خرید از تولیدکنندگان داخلی، موجب رشد تولید نیز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: جهیزیه نوعروسان شامل پنج قلم کالای اساسی تلویزیون، یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی است به طور کامل از تولیدات داخلی تامین شده‌اند. هر سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد امام(ره)، خیران و بسیج سازندگی تامین شده و به نوعروسان نیازمند در سراسر استان خوزستان اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با مشارکت این دو نهاد، دو هزار کولر گازی در شهرستان‌های استان خوزستان به افراد نیازمند اهدا و برای آن‌ها نصب شده است.

شیبه بیان کرد: تلاش می‌شود با همکاری خیرین، سپاه پاسداران، بسیج و سایر سازمان‌های پر تلاش، امکانات رفاهی بیشتری برای ارائه به خانواده‌های محروم و نیازمند فراهم کنیم.

منبع/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.