تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 اکتبر 2023 - 13:04

نیروگاه اختصاصی فولادخوزستان با همکاری صندوق توسعه ملی ساخته می‌شود

نیروگاه اختصاصی فولادخوزستان با همکاری صندوق توسعه ملی ساخته می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان از ساخت یک نیروگاه اختصاصی با همکاری صندوق توسعه ملی خبر داد و گفت: این نیروگاه در فاز اول ۵۲۰ مگاوات برق وارد مدار خواهد کرد.

هما خوزستان: امین ابراهیمی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان شرکت فولاد خوزستان و صندوق توسعه ملی برای ساخت نیروگاه اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت فولاد خوزستان و صندوق توسعه ملی در راستای مشارکت و سرمایه‌گذاری برای ساخت نیروگاه برق فولاد خوزستان منعقد شده است.

وی افزود: محدودیت‌های برق در سال‌های اخیر ضررهای زیادی به صنایع فولادی وارد کرده است و در نیمه نخست امسال نیز با توجه به محدودیت‌های برقی اعمال‌شده، شرکت فولاد خوزستان ۵۴۰ هزار تن تولید خود را از دست داد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: در این زمینه فولاد خوزستان با نگاه توسعه‌ای خود به دنبال احداث یک نیروگاه برق با مشارکت صندوق توسعه ملی است و تفاهم‌نامه امضا شده نیز در همین راستاست.

ابراهیمی عنوان کرد: این نیروگاه در فاز اول ۵۲۰ مگاوات برق وارد مدار خواهد کرد و با راه‌اندازی آن، در آینده محدودیت برق برای فولاد خوزستان وجود نخواهد داشت و می‌تواند با شرایط مطلوبی بدون محدودیت به تولید بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح، استمرار تولید، افزایش سودآوری و به تبع آن اشتغال پایدار را به همراه خواهد داشت.

منبع/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.