تاریخ انتشار : یکشنبه 8 اکتبر 2023 - 12:08

آمادگی پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اهواز

آمادگی پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اهواز

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از آمادگی برای پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان برای احداث باند دوم و توسعه فرودگاه اهواز خبر داد.

هما خوزستان: مجتبی یوسفی اظهار کرد: در حال حاضر آمادگی وجود دارد تا ۳۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فرودگاه اهواز و احداث باند دوم این فرودگاه اختصاص یابد.

وی افزود: فرودگاه اهواز چهارمین فرودگاه کشور است و باید مشکل زمین این فرودگاه حل شود تا بتوان نسبت به توسعه آن اقدام کرد.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از دو سال است که پیگیر حل این مساله هستیم و این اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی نیز وجود دارد و باید از آن بهره‌مند شد.

یوسفی عنوان کرد: این آمادگی وجود دارد که اگر مسئولان استان کمک کنند، این مساله را در سطح ملی نیز پیگیری کنیم تا شاهد توسعه فرودگاه اهواز و احداث باند دوم فرودگاه باشیم.

وی ادامه داد: اگر این احداث انجام شود، محدودیتی که برای نشستن و برخاستن پروازها در فرودگاه اهواز وجود دارد برطرف خواهد شد و این مساله می‌تواند به افزایش پروازهای فرودگاه کمک زیادی کند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موضوع احداث باند دوم فرودگاه اهواز و توسعه این فرودگاه باید از سوی مسئولان استانی در سطح استان و همچنین کشور پیگیری شود تا با جذب اعتباری که در نظر گرفته شده بتوان شاهد تحقق این طرح بود.

منبع/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.