تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آگوست 2023 - 10:33

در خوزستان همه پای کار هستند تا امسال اربعین باشکوهی رقم بخورد

در خوزستان همه پای کار هستند تا امسال اربعین باشکوهی رقم بخورد

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان تاکید کرد که در استان خوزستان همه مسئولان و دستگاه های پای کار بوده تا امسال اربعین متفاوت و باشکوهی رقم بخورد.

هما خوزستان: امیر طرفیانی با حضور در ایسنا، ضمن قدردانی از تلاش های اعضای این خبرگزاری برای انتشار درست و به موقع اخبار استان، با خبرنگاران و عکاسان این خبرگزاری به گفت و گو پرداخت.

وی با بیان این که در حال حاضر بحث اربعین و هفته دولت را در پیش داریم، عنوان کرد: تلاش مسئولان و همه دستگاه های استان بر این است که اربعین باشکوهی را پشت سر بگذاریم و شرایط استان به صورتی باشد که زائران سفر راحتی از طریق دو مرز شلمچه و چذابه استان خوزستان به کربلا داشته باشند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان با اشاره به همراهی خوب خبرنگاران استان، گفت: خوشبختانه خبرنگاران با پیگیری های خود در مسائل مختلف به حل مشکلات موجود کمک بسیاری داشته اند و معمولا اخباری که منتشر می شود می تواند تلنگر خوبی برای کار بهتر در استان خوزستان باشد.

طرفیانی خاطر نشان کرد: تلاش استانداری خوزستان این است که خبرنگاران در شرایط مناسبی به اخبار درست و دقیق، دسترسی پیدا کنند. ضمن این که باید ارتباط بین رسانه ها و مدیران روابط عمومی ادارات متقابل بوده و اعتمادسازی نیز صورت بگیرد.

وی بیان کرد: قول پیگیری مشکلات خبرنگاران را در ارتباط با دستگاه ها و ارگان های مختلف می دهم تا اطلاع رسانی تسهیل پیدا کند و شان خبرنگاران محترم نیز حفظ شود.

منبع/ایسنا

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.