تاریخ انتشار : یکشنبه 30 جولای 2023 - 11:01

استاندار خوزستان:مدیریت تعاملی مصرف برق در ایام پیک،مانع از کاهش بازدهی واحدهای تولیدی است

استاندار خوزستان:مدیریت تعاملی مصرف برق در ایام پیک،مانع از کاهش بازدهی واحدهای تولیدی است

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مدیریت تعاملی مصرف برق مانع از کاهش بازدهی واحدهای تولیدی خواهد شد گفت: هر چند تمام نیروگاه‌های استان با تمام توان در حال فعالیت هستند اما مدیریت در مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی‌ها ضروری است.

هما خوزستان: سید علی اکبر حسینی محراب یکشنبه در نشست مدیریت مصرف برق که در محل استانداری برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار کرد: حضور پرشور مردم در مراسم تاسوعا و عاشورا مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی بود و نشان داد که نور این مکتب با شعار چند نفر آدم ضعیف، خاموش نمی‌شود.

وی ضمن قدردانی از مردم و صنایع به خاطر همراهی در مصرف برق افزود: در ۲ و سه ماه اخیر، جهان و کشور ما با مشکل گرما مواجه است به همین دلیل مدیریت مصرف برق باید در دستور کار قرار گیرد تا این ایام را به خوبی سپری کنیم.

استاندار خوزستان گفت: باید از قهرمانان رعایت مصرف برق، قدردانی کرد و آنها را به مردم معرفی کرد تا به عنوان یک الگو شناخته شوند. برای عبور از پیک مصرف برق، همه دستگاه‌ها علاوه بر فرهنگ سازی باید در مدیریت مصرف، مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی افزود: در این هوای گرم، نبود برق مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند لذا برای جلوگیری از خاموشی‌های گسترده باید در مصرف برق صرفه جویی شود. خوشبختانه نیروگاه‌های استان با تمام فعال هستند و صنایع همکاری خوبی در این زمینه دارند.

حسینی محراب ضمن تشکر از مدیران دستگاه ها و مردم به دلیل صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: ما یک کشور پرمصرف در زمینه انرژی از جمله برق هستیم لذا باید با فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده، نسبت به آگاه سازی مردم اقدام کرد.

وی با تأکید بر اینکه تأمین رفاه و آسایش عمومی مردم از ضروریات است افزود: مدیریت تعاملی مصرف برق تابستان میان وزارت نیرو و صنایع به کاهش معنادار خسارت و افزایش بازدهی صنایع کمک خواهد کرد.

استاندار خوزستان خطاب به مدیران شرکت های برقی استان گفت: اقدامات لازم برای مدیریت مصرف برق به گونه‌ای انجام شود که مردم استان در فصل تابستان، با خاموشی و قطعی برق مواجه نشوند.

وی با تاکید بر فرهنگ‌سازی صرفه جویی در مصرف انرژی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی افزود: مدیریت مصرف برق در تابستان به شکلی انجام شود که روند تولید و اشتغال آسیب نبیند و خاموشی صنایع حتما با هماهنگی قبلی باشد.

گفتنی است ۲ هزار و ۵۹۷ مشترک خانگی در اهواز در پیک تابستانه پیامک اخطار افزایش مصرف دریافت کردند.

منبع/ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.