تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 3 آگوست 2023 - 13:25

اجرای ۱۹ طرح عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های مرز شلمچه

اجرای ۱۹ طرح عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های مرز شلمچه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اجرای ۱۹ طرح عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های مرز شلمچه برای اربعین امسال خبر داد.

هما خوزستان: محمد جولانژاد اظهار کرد: برای اربعین امسال در سه بخش بهسازی و ایمن‌سازی راه‌ها، مدیریت و ایجاد زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی و حمل و نقل و جابجایی زائرین برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در این زمینه برای ارائه مطلوب خدمات به زائران در مرز شلمچه اجرای ۱۹ طرح عمرانی برای تکمیل زیرساخت‌های این مرز در دستور کار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: برای اصلاح، بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی به مرزهای شلمچه و چذابه اعتبار بیش از ۶۷۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

جولانژاد عنوان کرد: همچنین فعالیت‌هایی به منظور لکه‌گیری در محورهای اهواز – خرمشهر و خرمشهر – شلمچه در دست انجام است تا شاهد بهبود وضعیت این محورها برای رسیدن به مرز شلمچه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد سایه‌بان‌های دائم، مه‌پاش و افزایش سرویس‌های بهداشتی عمده طرح‌های در دست اجرا در پایانه مرزی شلمچه هستند که پیش‌بینی می‌کنیم تا پیش از ایام اربعین تکمیل شوند و به بهره‌برداری برسند.

منبع/ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.