تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 ژوئن 2023 - 16:19

برگزاری ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین در خوزستان

برگزاری ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین در خوزستان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان از برگزاری ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین استان خبرداد.

هما خوزستان: شهرام ملایی هزاروندی اظهارکرد: این جشنواره به مناسبت بزرگداشت روزملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه ای و با هدف شناسایی و معرفی الگوهای اشتغال آفرین مهارت محور به جامعه، توسعه فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال درجامعه ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین برگزار می‌شود.

وی افزود: ارائه الگوهای کارآفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه برای راه اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان کارآفرین از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان گفت: ششمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین در ۲ مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که در مرحله استانی، اشتغال آفرین برتر استان شناسایی و معرفی خواهد شد.

ملایی هزاروندی تصریح کرد: همچنین در مرحله کشوری، از میان برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم استان‌ها، مهارت آموختگان اشتغال آفرین برتر انتخاب و تجلیل خواهند شد.

وی عنوان کرد: مهارت آموختگان اشتغال آفرین مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از اول مهرماه سال ۱۳۹۸ تا مهرماه سال گذشته باشد و در کسب و کار خود حداقل یک نفر دارای گواهینامه فنی وحرفه ای را بکار گرفته باشند؛ مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.

ملای هزاروندی عنوان کرد: واجدین شرایط می توانند جهت کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان مراجعه کنند.

گفتنی است ۶ مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش فنی وحرفه ای است.

منبع/ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.