تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 ژوئن 2023 - 15:44

تحت هیچ شرایطی نباید واحد تولیدی در خوزستان تعطیل نشود

تحت هیچ شرایطی نباید واحد تولیدی در خوزستان تعطیل نشود

رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید براینکه کارگران مجموعه های تولیدی نباید بیکار شوند گفت: تحت هیچ شرایطی حتی بخاطر ورشکستگی نباید واحد تولیدی تعطیل شود.

هما خوزستان: به نقل از دادگستری خوزستان، علی دهقان در نشست جلوگیری از توقف فعالیت واحدهای اقتصادی و تولیدی در استان بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای صنعتی موجب رشد سرمایه‌گذاری و تولید در استان می‌شود.

وی ادامه داد: باید بین مدیران استان توافق و وحدت‌نظر وجود داشته باشد تا با تعامل، تعاون و همکاری در همه حوزه‌ها، موانع رشد تولید برطرف و از توقف واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

دهقان با اشاره به نیاز استان خوزستان به ایجاد فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه در تولید بیان‌کرد: چنانچه در یک پروژه به رفع موانع نیاز باشد؛ این اصلاحات باید هرچه زودتر انجام و مانع از سر راه تولید برداشته شود.

رئیس ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان خوزستان، افزود: مدیران دستگاه‌های متولی باید با نگاه کارشناسانه و تخصصی و نظارت مستمر، مانع از تعطیلی پروژه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان شوند و فعالان اقتصادی نیز به سمت سرمایه‌گذاری مشروع، تشویق شوند.

در این نشست چهار درخواست مربوط به رفع مشکلات شرکت‌های آدابتون میانه، هواپیمایی کارون و سبحان رجحان و طرح استحصال نمک از دریا، مطرح و پس از بحث و بررسی درباره آن‌ها، دستورات لازم جهت پیگیری و رفع مشکلات آن‌ها صادر شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.