تاریخ انتشار : دوشنبه 22 می 2023 - 15:28

ایجاد گفتمان فرهنگی با نقش‌آفرینی معلمان تسهیل می‌شود

ایجاد گفتمان فرهنگی با نقش‌آفرینی معلمان تسهیل می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی در جامعه است، گفت: باید با تلاش پیوسته در راستای ایجاد گفتمان فرهنگی بر تراز فرهنگ علوی و رضوی در جامعه متمرکز شد و این مهم با نقش‌آفرینی معلمان تسریع و تسهیل خواهد شد.

هما خوزستان: مسعود حمیدی‌نژاد در آیین گرامیداشت دهه کرامت در حوزه ستادی آموزش و پرورش خوزستان که امروز (اول خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت و حرکت در مسیر این امامان معصوم و بزرگوار تنها راه فلاح و رستگاری و رسیدن به قرب الهی است و این مهم تنها با پیشه کردن تقوای الهی و پیروی از فرامین الهی که در سخنان و سیره ائمه معصوم تجلی یافته است محقق می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ و گفتمان رضوی در سطح جامعه، ادامه داد: آموزش و پرورش مهمترین نهاد فرهنگی در جامعه است و نقش مهمی در ترویج فرهنگ و گفتمان رضوی در جامعه دارد و بر این اساس یکی از شاخصه‌های تحقق ساحت تربیت اعتقادی، عبادی و اخلاقی، متصف شدن دانش‌آموزان به فرهنگ رضوی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تاسی به فرهنگ رضوی امروز مهمترین نیاز جامعه اسلامی در حوزه فرهنگی است. بر این اساس باید با تلاش پیوسته در راستای ایجاد گفتمان فرهنگی بر تراز فرهنگ علوی و رضوی در جامعه متمرکز شد و این مهم با نقش‌آفرینی معلمان تسریع و تسهیل خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.