تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 ژوئن 2023 - 12:47

امسال ۱۰۰۰ پروژه روستایی خوزستان در قالب طرح هادی اجرایی می‌شود

امسال ۱۰۰۰ پروژه روستایی خوزستان در قالب طرح هادی اجرایی می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان اینکه طرح هادی همه روستاهای استان اجرایی می‌شود، گفت: امسال یک هزار پروژه روستایی استان در قالب طرح هادی اجرایی خواهد شد.

هما خوزستان: روح الله عمادی در خصوص اجرای طرح‌های هادی روستایی در خوزستان اظهار کرد: به دنبال اجرایی کردن طرح‌های هادی در همه روستاهای خوزستان هستیم تا بتوان خدمات بهتر و بیشتری را در این قالب به روستاییان ارائه داد.

وی با بیان اینکه در خوزستان ۲هزار و ۲۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد، افزود: در یک هزار و ۸۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار خوزستان طرح هادی اجرایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: خدمات نوسازی و بهسازی روستاها شامل ایجاد زیرساخت، آسفالت، تغییر کاربری زمین و بسیاری خدمات دیگر برای بهتر شدن زندگی مردم در روستاها در قالب طرح هادی ارائه می‌شود و از این رو اجرای طرح‌های هادی در روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است.

عمادی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۶ هزار و ۸۴۰ سند برای روستاییان خوزستان صادر شد، عنوان کرد: در سال گذشته طرح هادی برای ۴۳۴ روستا در استان آغاز و در ۷۰۰ روستا نیز اجرای طرح هادی انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۱۵۰ هکتار زمین از منابع ملی در قالب طرح هادی روستایی تملک و ۳۰۰ قطعه زمین به اهالی این روستاها واگذار شد. در این زمینه برای امسال برنامه داریم که ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی را تملک و ۵۰۰ قطعه زمین به روستاییان واگذار کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: امسال یک هزار پروژه روستایی استان در قالب طرح هادی انجام و طرح هادی ۲۳۴ روستا بازنگری خواهد شد.

منبع/ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.