تاریخ انتشار : جمعه 12 می 2023 - 12:29

جوانان بیکار خوزستان باید شاغل شوند

جوانان بیکار خوزستان باید شاغل شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: وظیفه ما صیانت از حق و حقوق کارگر و نیروی کار است که بزرگترین سرمایه ملی هستند.

هما خوزستان: اصغر رشنودی شامگاه ٢١ اردبیهشت ماه در حاشیه بازدید از شرکت فولاد کاویان در جمع کارگران با بیان اینکه حامی کارگران هستیم تا حقوق آن ها تضعیف نشود، اظهار کرد: نگهداشتن مجموعه در کنار کارفرما برای آینده شغلی کارگران مهم است.

وی افزود: در استان خوزستان اطلاعات و آمار شرکت های مختلفی را داریم که در حال رصد آن ها در حوزه کار و اشتغال هستیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: با توجه به قول هایی که قائم مقام شرکت داده‌اند پیگیر کارهای انجام شده در شرکت خواهیم بود و کارهایی که با مشکل روبه برو شده‌اند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه جوانان بیکار خوزستان باید شاغل شوند، عنوان کرد: وظیفه ما صیانت از کارگر و نیروی کار است که بزرگترین سرمایه ملی هستند و جوانان بیکاری که در استان هستند باید شاغل شوند.

رشنودی تصریح کرد: شرکت فولاد کاویان یک منبع ملی است که در این مجموعه باید در کنار یکدیگر با همت مدیریت مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: در جریان ریز مسائل و مشکلات شرکت هستیم و تمامی موارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با فرایند مشخص تمامی حق و حقوق و مشکلات نیروی کار حل شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: با همفکری و همکاری یکدیگر و حفظ ظرفیت‌ها و توانمندی های شرکت حق و حقوق پرسنل را محقق خواهیم کرد تا به اقتصاد کشور نیز کمک شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.