تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آوریل 2023 - 20:58

برگزاری آئین تجلیل از قاریان و خادمان قرآن کریم در نفت و گاز مارون

برگزاری آئین تجلیل از قاریان و خادمان قرآن کریم در نفت و گاز مارون

هما خوزستان: مراسم تجلیل از قاریان و خادمان قرآن کریم شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حاشیه محفل انس با قرآن کریم (روز سه شنبه ۲۹ فروردین) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و  حامد شاکر نژاد، قاری بین المللی قرآن برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت

هما خوزستان: مراسم تجلیل از قاریان و خادمان قرآن کریم شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حاشیه محفل انس با قرآن کریم (روز سه شنبه ۲۹ فروردین) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و  حامد شاکر نژاد، قاری بین المللی قرآن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مدیر عامل این شرکت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تقدیر از تلاش های کلیه افرادی که در برگزاری هرچه باشکوه تر محافل روزانه انس با قرآن کریم مشارکت داشته اند، گفت: فرصت را مغتنم شمردیم تا در ماه مبارک رمضان، لحظاتی را به تلاوت  کلام وحی سپری کرده و از تفسیر آیات شریفه آن بهره مند شویم.

مهندس قباد ناصری افزود: این برنامه به همت شورای فرهنگی شرکت و حمایت معنوی کارکنان از ابتدای ماه مبارک رمضان، همه روزه و  هنگام نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شده و امیدوارم بازهم توفیق حضور در این گونه محافل نصیب ما و همکاران گرانقدر گردد.

در پایان از ۱۴ نفر قاری و هماهنگ کننده محفل انس با قرآن کریم ( رمضان ۱۴۰۲) تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.