تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 فوریه 2023 - 15:56

تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای حمیدیه

تودیع و معارفه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای حمیدیه

امید خوزستان: طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان حمیدیه و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، رئیساداره راهداری و حمل و نقل جاده ای حمیدیه تودیع و معارفه شد. در این مراسم شاهین هاشمی، فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: با توجه به ترانزیتی بودن محور اهواز-حمیدیه، انتظار

امید خوزستان: طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان حمیدیه و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، رئیساداره راهداری و حمل و نقل جاده ای حمیدیه تودیع و معارفه شد.

در این مراسم شاهین هاشمی، فرماندار شهرستان حمیدیه گفت: با توجه به ترانزیتی بودن محور اهواز-حمیدیه، انتظار می رود در زمینه ایمنی راه، نصب تابلو علائم و ماشین آلات این شهرستان شاهد توجه بیشتری باشیم.

شاهپور آذروند، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان نیز در این مراسم با بیان اینکه راه سرمایه ملی است، اظهار کرد: هم مردم و هم راهداران باید در حفظ و نگهداری راه ها تلاش کنیم.

وی ادامه داد: شهرستان حمیدیه همه ساله میزبان زائران اربعین حسینی(ع) و کاروان های راهیان نور است از این رو برای تأمین و ارتقاء ایمنی سفرهای جاده ای در محورهای منتهی به این شهرستان بیش از پیش تلاش می کنیم.

گفتنی است در این مراسم یوسف هاشمی به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای حمیدیه معرفی و از خدمات سعید سلامت نیا تقدیر شد.

مهندس یوسف هاشمی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی عمران است، پیش از این معاون اداره راهداری شهرستان شادگان بود.​

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.