تاریخ انتشار : شنبه 31 دسامبر 2022 - 19:22

روند اجرایی طرح فاضلاب اهواز به خوبی در حال انجام است

روند اجرایی طرح فاضلاب اهواز به خوبی در حال انجام است

مدیر حراست آبفا کشور در بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز گفت: دولت سیزدهم، وزارت نیرو و آبفا کشور عزمی راسخ برای اجرای پروژه‌های خوزستان در بخش آب و فاضلاب دارند و خوزستان در اولویت اجرایی پروژه‌های آبفا کشور قرار دارد.

هما خوزستان: جعفر عرب نژاد امروز، ۱۰ دی ماه در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز اظهار کرد: روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز به خوبی و به مدرن‌ترین شیوه اجرایی فاضلاب در کشور (متروتونلینگ) در حال انجام است.

وی با اشاره به بازدید از روند اجرایی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در اهواز افزود: پروژه فاضلاب اهواز با سرعت در حال اجرا است و شرکت آب و فاضلاب کشور نگاه خاصی به روند اجرایی پروژه‌ها در خوزستان دارد.

مدیر حراست آبفا کشور تصریح کرد: پروژه فاضلاب با اجرای متروتونلینگ از نکات بارز اجرای این پروژه است که توسط قرارگاه خاتم الانبیا در خوزستان در حال اجرا است.

عرب نژاد تصریح کرد: دولت سیزدهم، مجموعه وزارت نیرو و آبفا کشور عزمی راسخ برای اجرای پروژه‌های خوزستان در بخش آب و فاضلاب دارند و خوزستان در اولویت اجرایی پروژه‌های آبفا کشور قرار دارد.

به گزارش ایسنا، جعفر عرب نژاد امروز از روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز و همچنین روند اجرایی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب بازدید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.