تاریخ انتشار : یکشنبه 15 ژانویه 2023 - 13:24

درگذشت شهادت­ گونه یکی از نیروهای حراست نفت و گاز مارون

درگذشت شهادت­ گونه یکی از نیروهای حراست نفت و گاز مارون

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از درگذشت شهادت­ گونه غلامرضا خالدی، نیروی گشت حراست این شرکت در پی اصابت گلوله از سوی سارقین مسلح خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح یکشنبه( ۲۵ دی) نامبرده به همراه یک نیروی

روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از درگذشت شهادت­ گونه غلامرضا خالدی، نیروی گشت حراست این شرکت در پی اصابت گلوله از سوی سارقین مسلح خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، ساعت ۶ و ۴۵ دقیقه صبح یکشنبه( ۲۵ دی) نامبرده به همراه یک نیروی گشت، هنگام تردد در محدوده ایستگاه تقویت گاز شماره ۵ مارون( حوالی روستای چارات بخش مشراگه شهرستان رامشیر) با سارقین مسلح تجهیزات صنعتی مواجه و پس از درگیری، بر اثر شدت جراحات جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مهندس قباد ناصری، سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز ضمن تقدیم مراتب تسلیت درگذشت شهادت­ گونه این پرسنل خدوم به خانواده بزرگ صنعت نفت به ویژه کارکنان حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و خانواده آن مرحوم،  بر عزم و اراده دوچندان سازمان در راستای صیانت از دارایی های صنعت نفت به عنوان اموال مردم تاکید کرد و یادآور شد که مراجع ذیربط با همکاری حراست شرکت، در حال پیگیری موضوع و شناسایی عوامل این اقدام شرورانه اند.

شایان ذکر است نیروی گشت همراه مرحوم خالدی، به دلیل جراحات وارده در حال درمان و رسیدگی پزشکی قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.