تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 ژانویه 2023 - 10:33

اجرای پرورش ماهی در قفس در سد مارون به زودی تعیین‌تکلیف می‌شود

اجرای پرورش ماهی در قفس در سد مارون به زودی تعیین‌تکلیف می‌شود

سرپرست اداره کل شیلات خوزستان گفت: برای تعیین تکلیف نهایی راه‌اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون به زودی جلسه مشترکی با حضور نمایندگان سازمان آب و برق و اداره کل شیلات استان برگزار می‌شود.

هما خوزستان: مهرداد محمدی دوست در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه بررسی تخصیص آب به طرح‌های آبزی‌پروری در شهرستان بهبهان، در خصوص آخرین وضعیت طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون اظهار کرد: مطالعات و ظرفیت‌سنجی سد مارون به انجام رسیده و مزایده جهت اجرای طرح پایلوت ۲ مرحله انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بهبهان از ظرفیت‌های بالقوه شیلاتی و سرمایه‌گذاران فراوانی برخوردار است، خواستار تسهیل در شرایط جذب سرمایه‌گذاران شد.

محمدی دوست گفت: پرونده تعدادی از متقاضیان طرح متراکم پرورش ماهیان خاویاری و گرمابی چندین سال به علت نبود مجوز تخصیص آب همچنان بلاتکلیف است و رفع موانع و مشکلات موجب توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه و ایجاد انگیزه و امیدواری بین سایر متقاضیان خواهد شد.

وی با اشاره به جلسه بررسی تخصیص آب به طرح‌های آبزی‌پروری در شهرستان بهبهان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد جهت تعیین تکلیف نهایی راه‌اندازی طرح پرورش ماهی در قفس در سد مخزنی مارون جلسه مشترکی با حضور نمایندگان سازمان آب و برق و اداره کل شیلات استان برگزار و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

سرپرست اداره کل شیلات خوزستان ادامه داد: همچنین مصوب شد سازمان آب و برق استان خوزستان ظرف یک هفته نتایج بررسی‌های خود در خصوص نحوه تخصیص آب به طرح‌های متراکم پرورش ماهی در شهرستان بهبهان را اعلام کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.