تاریخ انتشار : شنبه 26 نوامبر 2022 - 13:51

استاندار خوزستان:بسیج مایه آبرو ، توسعه و سازندگی کشور است

استاندار خوزستان:بسیج مایه آبرو ، توسعه و سازندگی کشور است

استاندار خوزستان با گرامی داشت پنجم آذر سالروز شکل گیری بسیج مستعضفان به فرمان امام راحل گفت: حضور بسیج مایه آبرو ، افتخار ، توسعه و سازندگی کشور شده است.

هما خوزستان: به گزارش خبرنگار ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در جمع بسیجیان استان خوزستان در سالن آیت الله خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز افزود:اگر نهال بسیج در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ توسط امام خمینی(ره) غرس نمی‌شد ایران اسلامی در توفان توطئه‌های دشمن آسیب می‌دید.

وی با تجلیل از بسیج و بسیجیان که در طول ۴۳ سال خود را وقف انقلاب و کشور کرد و در همه صحنه ها حضوری فعال ، آگاهانه و مسئولیت پذیر داشت افزود: بسیج درهشت سال دفاع مقدس و سازندگی پس از جنگ تحمیلی ، درخشان ظاهر شد.

استاندار خوزستان به حضور فعالانه بسیج در جریان سیلاب ۱۳۹۸ و زلزله ۱۴۰۰ اندیکا و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: هرجا بسیج وارد عرصه شده معنویت و تلاش مخلصانه ظهور و بروز کرد.

وی با بیان اینکه بسیج بخشی از پیکر ملت ایران بوده که روز به روز درحال پیشرفت و درخشندگی در عرصه های مختلف است افزود:ما قدر بسیج را می دانیم و به آن افتخار هم می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان افزود: فداکاری و حضور بسیجیان در صحنه ، شوق پیروزی به کشور را به ارمغان آورده است.

 

انقلاب اسلامی ، عزت را به ملت ایران برگرداند

استاندار خوزستان با تحلیل وقایع دوران ستمشاهی و دخالت بیگانگان به خصوص انگلیس و امریکا در همه عرصه های کشور و پایکوبی عزت و آبروی ملت ایران در آن دوران خفقان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی عزت از دست رفته را به ملت ایران برگرداند.

خلیلیان با اشاره به پیشرفت ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های فناوری هسته ای ، پزشکی و سازندگی و متعاقب آن بهبود شاخص های توسعه در کشور اظهار داشت:اگر تحریم های ظالمانه و غیرقانونی امریکا نبود کشور با شتاب بیشتری به سمت توسعه حرکت می‌کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با فداکاری و هوشیاری فرزندان خود ، تحریم ها را خنثی و کم اثر کرده است افزود: با وجود همه فشارها ، ملت ایران با روحیه بسیجی همچنان در حال پیشرفت است.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد با وحدت ، انسجام و دست در دست هم دادن ، ایران اسلامی را با حضور جوانان بسیجی ، آبادتر کرده و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

هفته بسیج از پنجم آذرماه مصادف با سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.