تاریخ انتشار : یکشنبه 16 اکتبر 2022 - 12:59

تعمیرات با مشارکت شرکت های دانش بنیان داخلی شتاب فزاینده ای می گیرد

تعمیرات با مشارکت شرکت های دانش بنیان داخلی شتاب فزاینده ای می گیرد

سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و هیات همراه یکشنبه ۳ مهر از تاسیسات این شرکت بازدید و در حاشیه آن تاکید کرد که تعمیرات ماشین آلات فرایندی و ساخت تجهیزات مورد نیاز با مشارکت شرکت های دانش بنیان داخلی شتاب خواهد گرفت.

هما خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری افزود: صنعت نفت هیچگاه معطل دانش فنی بیگانگان نمی ماند و از طرفی تجربیات چند سال گذشته نشان می دهد که شرکت های دانش بنیان توانمندی های قابل توجهی در حوزه ی مهندسی ساخت و تعمیرات ماشین آلات فرایندی پیچیده داشته و می توانند بخش بزرگی از موانع پیش روی سازمان در این حوزه را مرتفع سازند.

وی یادآور شد: رسالت اصلی شرکت های بهره بردار، تولید صیانتی از مخازن نفت و گاز و ایجاد ثروت ملی برای کشور عزیزمان می باشد و در این راستا، می بایست تمام واحدهای پشتیبانی و ستادی در جهت تسهیل امورات مربوط به عملیات و تولید اهتمام کامل داشته باشند.

شایان ذکر است سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از  تلمبه خانه ی آب مجاور رودخانه رامشیر، مجتمع صنعتی شماره ۵، ایستگاه تزریق گاز مارون، واحد نگهداری و تعمیرات تزریق گازمارون، واحد تعمیرات خطوط لوله و کمپ سمیه  بازدید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.