تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 آگوست 2022 - 14:02

کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان

کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان

هما خوزستان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند کاهشی ابتلا به کرونا در خوزستان، گفت: عمده مرگ و میرهای ناشی از کرونا دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند. دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند بروز بیماری کووید – ۱۹ در

هما خوزستان: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به روند کاهشی ابتلا به کرونا در خوزستان، گفت: عمده مرگ و میرهای ناشی از کرونا دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند.

دکتر حبیب حی‌بر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به روند بروز بیماری کووید – ۱۹ در خوزستان اظهار کرد: در روزهای اخیر میزان مراجعات سرپایی به مراکز درمانی ۲۰ درصد و موارد بستری ۵ درصد کاهش یافته است. با وجود اینکه مرگ و میر در کشور افزایشی بوده، میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در خوزستان کاهشی است.

وی با اشاره به کاهش دو سه درصدی موارد اینتوبه، افزود: عمده مرگ و میرهای ناشی از کرونا دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند و واکسیناسیون خود را تکمیل نکرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: هر چند حدود ۱۰ روزی است که روند بیماری کاهشی است و پیک را گذرانده‌ایم اما با توجه به بروز سوش جدیدی در هندوستان، خطر مواجهه با این سوش نیز وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.