تاریخ انتشار : شنبه 10 سپتامبر 2022 - 22:44

درخواست پشتیبانی بیشتر هیئت شنا از مربیانی که در حال فعالیت و آموزش هستند را داریم

درخواست پشتیبانی بیشتر هیئت شنا از مربیانی که در حال فعالیت و آموزش هستند را داریم

اشاره:رضابرات پور،شناگر جوان و با برنامه و اندیشه ای است که دوره مربیگری خود را از نوجوانان و جوانان آغاز کرد و با پشتکار و اعتماد به نفس توانست،مدال مسابقات کارگران در رشته کرال سینه و قورباغه ۵۰ و ۱۰۰متر و پروانه و کرال پشت و در شنای دانشجویان کشور در رشته و قورباغه ۵۰متر

اشاره:رضابرات پور،شناگر جوان و با برنامه و اندیشه ای است که دوره مربیگری خود را از نوجوانان و جوانان آغاز کرد و با پشتکار و اعتماد به نفس توانست،مدال مسابقات کارگران در رشته کرال سینه و قورباغه ۵۰ و ۱۰۰متر و پروانه و کرال پشت و در شنای دانشجویان کشور در رشته و قورباغه ۵۰متر طلا،۱۰۰متر نقره و ۲۰۰متر نقره را به گردن خود انداخت.
براتپور در بخش مسابقه های آب های آزاد روز خلیج فارس نیز،قهرمان شد.
در گفت و گوی کوتاهی،گفته ها و راهکارهای این جوان ورزشکار و شناگر را می خوانیم.

جناب برات پوری،از سابقه ورزشی خود بگویید؟
از دوران کودکی فعالیت ورزشی خور را داشتم.و در مقطع جوانان و بزرگسالان در کشور،مقام های زیادی کسب کردم.و در حال حاضر مشغول مربیگری در قسمت شنای پایه استان هستم.

با چه تیم هایی و در چه رده هایی مقام های استانی و کشوری،گرفتید؟ در تیم نفت مناطق نفت خیز جنوب،چندین قهرمانی داشتم و در تیم کارگران خوزستان،۶مدال در شش ماده شنا کسب کردم و در مسابقات دانشجویان کشور،یک مدال طلا و دو نقره گرفتم.

جناب برات پور،ورزش شنای استان را در چ سطحی می بینید؟ با سر و کار آمدن هیت جدید،حرکات و فعالیت های خوبی در بخش شنای استان انجام شده که نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست ولی بهتر می دانم که توجه بیشتری به شنای پایه استان بشود.چون زیربنای این رشته می باشد.

در این رشته ورزشی شنا در خوزستان بیشتر با چه مشکل یا دشواری هایی روبرو هستید؟ ورزش شنا بیشتر نیاز به سخت افزار دارد و مربی و شناگر باید از داشتن این امکانات،خاطرش آسوده باشد،ولی شوربختانه استخرداران بیشتر به مسائل مادی فکر می کنند تا شنای استان.و باید گفت که هیئت استان باید استخرداران را مکلف به تیم داری و معرفی شناگران به هیئت ها،کنند.

جناب برات پور،اشاره به نیازهای سخت افزاری این رشته کردید.منظور کدام سخت افزارها می باشند؟ در گذشته تنها تیم هایی که شرایط سخت افزار آن ها آماده بود،مانند آب و سانس استخر و وسایل آموزشی،تنها تیم های نفتی استان بودند.حال با تدبیر هیئت شنای استان آقای حسامیان،شرایط آموزش در بخش پایه خیلی بهتر شده و خود ایشان،پیگیر نیازهای تیم ها می باشد.و جای خشنودی است که دبیر هیئت با ما تماس می گیرد و پیشنهاد استخر و وسایل ورزش برای تمرین تیم،می دهد که در گذشته چنین کارها و حمایت هایی از مدیریت های پیشین هیئت خوزستان،دیده نمی شد.

شرایط حال و دور اندیشی هیئت شنای خوزستان را نسبت به گذشته چگونه می بینید؟
با اطمینان و صادقانه می گوییم که فعالیت و عملکرد هیئت حال با گذشته قابل برابری،نیست.چون در گذشته هیچ تیمی از طرف هیئت پشتیبانی نمی شد،به جزو افراد ی که خودشان می دانستند و شایسته نبودند،حمایت می کردند.ولی این هیئت با سمت دادن به افراد کاربلد و با اندیشه و تجربه،کوشش در توسعه شنای استان دارند و با این اندیشه و برنامه هستند که این ورزش محبوب و دلخواه خوزستانی ها را به جایگاه اصلی و شایسته خود،برسانند.

جناب برات پور،مربی چه رده های سنی،هستید؟ در رده های سنی ۷ تا ۱۳ سال و در ۴ رشته ی کرال،کرال پشت،پروانه و قورباغه،مربیگری می کنم.و امیدوارم که بتوانم با عملکردی که دارم،شناگران خوبی تحویل کشور،دهم.

جناب برات پور،چه ناگفته ای دارید که بگویید؟درخواست حمایت و پشتیبانی بیشتر هیئت از مربیانی که در حال فعالیت و آموزش هستند، را داریم،تا نگاه ویژه ای به ورزش شنای پایه استان،داشته باشند.
و تشکر و سپاس ویژه از رئیس هیئت شنای استان جناب حسامیان و دبیر محترم هیئت جناب پورکرم را دارم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.