تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 آگوست 2022 - 12:43

تجهیز ۲۹ هنرستان کم‌برخودار خوزستان

تجهیز ۲۹ هنرستان کم‌برخودار خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تجهیز ۲۹ هنرستان مناطق کم برخودار خوزستان در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد. هما خوزستان: مسعود حمیدی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کمک ۷ و نیم میلیارد تومانی به مدارس، اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید،

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تجهیز ۲۹ هنرستان مناطق کم برخودار خوزستان در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

هما خوزستان: مسعود حمیدی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کمک ۷ و نیم میلیارد تومانی به مدارس، اظهار کرد: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تجهیزات مورد نیاز مدارس هنرستان به ارزش ۷ میلیارد تومان ویژه هنرستان‌های مناطق کم برخوردار خوزستان توزیع شد.

وی افزود: این تجهیزات شامل ۲۰ قلم تجهیزات مورد نیاز از جمله چرخ خیاطی، رایانه، میز آموزشی، ویدئو پروژکتور، سیستم آموزشی اعلام حریق و… است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: تجهیزات ویژه هنرستان‌های کم برخودار در ۲۹ شهرستان و ۲۹ هنرستان توزیع شدند. یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در استان خوزستان مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد بیش از ۵ هزار دانش‌آموز در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش تحصیل می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.