تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آگوست 2022 - 11:49

خبرنگاران ، سفیران قیام حسینی

خبرنگاران ، سفیران قیام حسینی

خبرنگاران سفیران قیام‌حسینی هستند و با انعکاس اخبار و‌ گزارشات متعدد از عزاداری عاشقان اباعبدالله الحسین در ترویج فرهنگ عزاداری بین مردم نقش اساسی را ایفا می کنند. روز خبرنگار که امسال مصادف با عاشورای حسینی شده؛ تداعی کننده این نکته است که خبرنگاران تبیین جهاد حسینی و واقعیت‌های جامعه، بدون ذره ای تطمیع را

خبرنگاران سفیران قیام‌حسینی هستند و با انعکاس اخبار و‌ گزارشات متعدد از عزاداری عاشقان اباعبدالله الحسین در ترویج فرهنگ عزاداری بین مردم نقش اساسی را ایفا می کنند.

روز خبرنگار که امسال مصادف با عاشورای حسینی شده؛ تداعی کننده این نکته است که خبرنگاران تبیین جهاد حسینی و واقعیت‌های جامعه، بدون ذره ای تطمیع را مد نظر داشته باشند، اخبار را بر اساس مشاهدات خود و شناخت درست از مسائل جامعه مطرح کنند، و همچنین رفع مشکلات مردم ، مقابله به ظلم و‌ ستم و توطئه های دشمنان اسلام را سرلوحه رسالت خود قرار دهند .

روز خبرنگار امسال مصادف با عاشورای حسینی بود و برعکس هر سال که جشن روز خبرنگار برگزار می شد، امسال اما خبرنگاران با حضور در مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین و پوشش خبری این مراسمات و تعزیه خوانی ها، رشادتهای ابالفضل العباس و وفاداری یاران امام حسین به نظام اسلامی را به مردم یادآوری می‌کنند ‌.

امروز در شرایطی هستیم که دشمن از راه های مختلف از جمله اقدامات تروریستی و ایجاد تفرقه و نفاق و شایعه پراکنی‌، به دنبال آسیب زدن به مردم و نظام جمهوری اسلامی هستند که نقش خبرنگاران در تنویر افکار عمومی و اینکه فریب توطئه دشمنان را نخورند و در تحلیل وقایع نگاهی دقیق و نکته سنج داشته باشند؛ مهم است .
.
همانطور‌ که نگارش شد، امروز کار خبرنگاران در جامعه سخت تر شده و تجربه، دانش و‌ شم خبرنگاری، مهمترین ملزومات یک خبرنگار است زیرا اطلاع رسانی درست و به موقع خبرنگار، گاهی در افشای ماهیت یک‌ جریان سیاسی یا اقتصادی، منافع ملی را محقق می کند .

 

شهرزاد امیری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.