تاریخ انتشار : شنبه 23 جولای 2022 - 21:04

بیش از ۵۰ درصد تست های کرونا در اهواز مثبت است

بیش از ۵۰ درصد تست های کرونا در اهواز مثبت است

دبیر شورای سلامت اهواز گفت که نتیجه بیش از ۵۰ درصد افرادی که در این شهرستان روزانه تست p.c.r انجام می دهند مثبت بوده و این وضعیت بسیار نگران کننده است. هما خوزستان: امراله مردانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون میزان مراجعه به مراکز نمونه گیری این شهرستان برای

دبیر شورای سلامت اهواز گفت که نتیجه بیش از ۵۰ درصد افرادی که در این شهرستان روزانه تست p.c.r انجام می دهند مثبت بوده و این وضعیت بسیار نگران کننده است.

هما خوزستان: امراله مردانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون میزان مراجعه به مراکز نمونه گیری این شهرستان برای انجام تست کرونا افزایش یافته و در مقایسه با هفته های قبل جهش بالایی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر بهترین راه برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا رعایت شیوه نامه های بهداشتی و انجام واکسیناسیون است. اگر همه افراد جامعه هدف واکسن کرونا را دریافت کنند می توانیم بیماری را کنترل کنیم.

دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز گفت: در صورتی که عادی انگاری همچنان در جامعه رواج داشته باشد و شیوه نامه های بهداشتی به خوبی رعایت نشود شاهد افزایش روند بیماری هستیم.

وی در خصوص اضافه کردن چند مرکز نمونه گیری در سطح شهر افزود: در شرایط فعلی مراکز نمونه گیری جوابگوی مراجعین است اما در صورت نیاز، به این مراکز اضافه خواهد شد.

مردانی گفت: خوشبختانه با تدابیر در نظر گرفته شده مشکلی در بخش تزریق واکسن کرونا در اهواز نداریم و اکنون تمام مراکز بهداشتی شهرستان به طور مستمر برای جامعه هدف واکسن تزریق می کنند.

وی با اشاره به چگونگی استقبال مردم از واکسیناسیون بیان کرد: در شرایط فعلی پنج مرکز بهداشت در ۲ نوبت صبح و عصر کار تزریق واکسن را انجام می دهند.

در حال حاضر یک شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۲ شهرستان نارنجی، ۱۶ شهرستان زرد و مابقی نقاط استان آبی کرونایی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.