تاریخ انتشار : جمعه 29 جولای 2022 - 19:01

بنیاد برکت امسال برای ۵۰۰ نفر از روستاییان اهواز شغل ایجاد می‌کند

بنیاد برکت امسال برای ۵۰۰ نفر از روستاییان اهواز شغل ایجاد می‌کند

سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری اهواز گفت: امسال از طریق بنیاد برکت برای ۵۰۰ نفر در روستاهای اهواز شغل ایجاد خواهد شد که تلاش بر این است این تعداد افزایش یابد. هما خوزستان: به گزارش جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، آریا ارزانی بیرگانی در جلسه شورای اشتغال اهواز در سالن

سرپرست معاونت برنامه ریزی فرمانداری اهواز گفت: امسال از طریق بنیاد برکت برای ۵۰۰ نفر در روستاهای اهواز شغل ایجاد خواهد شد که تلاش بر این است این تعداد افزایش یابد.

هما خوزستان: به گزارش جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، آریا ارزانی بیرگانی در جلسه شورای اشتغال اهواز در سالن اجتماعات فرمانداری اهواز بیان کرد: بانک ها، ادارات و دستگاه های اجرایی باید به تعهدات خود در شورای اشتغال پایبند باشند.

وی با انتقاد از “سخت گیری برخی از بانک ها برای دریافت وثیقه و ضامن” افزود: بانک ها باید بر اساس قانون و دستورالعمل اقدام و سلیقه‌ای عمل نکنند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی فرماندار اهواز با تاکید بر همکاری بیشتر بانک ها و تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در اهواز گفت: کم کاری بانک های اهواز در این بخش قابل پذیرش نیست.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده خوزستان رتبه سوم نرخ بیکاری را در کشور دارد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.