تاریخ انتشار : دوشنبه 27 ژوئن 2022 - 14:39

شهردار اهواز در جلسه هم اندیشی با فعالان محیط زیست: شهر اهواز را شهری زیبا، پاکیزه و بانشاط و شهر همدلی برای همه مردم می‌خواهیم

شهردار اهواز در جلسه هم اندیشی با فعالان محیط زیست: شهر اهواز را شهری زیبا، پاکیزه و بانشاط و شهر همدلی برای همه مردم می‌خواهیم

جلسه هم‌اندیشی شهردار اهواز با فعالان محیط‌زیست در محل سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد. هما خوزستان: به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز به‌منظور آشنایی و استفاده از ظرفیت سمن‌های مردمی در توسعه و تسهیل امور شهری در بخش محیط‌زیست نشست هم‌اندیشی شهردار اهواز با حضور فعالان محیط‌زیست اهواز برگزار شد. در این نشست نمایندگان سمن‌ها

جلسه هم‌اندیشی شهردار اهواز با فعالان محیط‌زیست در محل سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد.

هما خوزستان: به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز به‌منظور آشنایی و استفاده از ظرفیت سمن‌های مردمی در توسعه و تسهیل امور شهری در بخش محیط‌زیست نشست هم‌اندیشی شهردار اهواز با حضور فعالان محیط‌زیست اهواز برگزار شد.

در این نشست نمایندگان سمن‌ها با ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود به بحث و تبادل نظر با شهردار در حوزه‌های زیست‌محیطی شهر پرداختند .

شهردار اهواز در این رابطه عنوان کرد: براساس قراری که با دوستداران محیط‌زیست اهواز داشتیم طی جلسه‌ای در خدمت خواهران و برادران دغدغه‌مند محیط‌زیست شهر بودیم و این عزیزان پیشنهاداتی داشتند که عموماً منطقی، کارشناسی و با تجارب ارزنده‌ای بود که می تواند به تحقق اهداف شهرداری در خصوص ساماندهی پسماندهای شهری ساختمانی، نخاله‌های ساختمانی، پسماند خشک و تر منازل مسکونی و واحدهای تجاری، پسماند الکترونیکی، پسماند خطرناک و کلاً در حوزه نظافت و زیبایی کمک شایانی نماید.

وی افزود: در این جلسه که سه ساعت و نیم بطول انجامید، نظرات عزیزان را شنیدیم و ماحصل این جلسه مشارکت جدی این دوستداران محیط زیست در بخشی از شهر و طی یک زمان‌بندی مشخص در دو سه مورد معین بودکه برای مثال ابتدا آموزش شهروندی را با یک زمان معین اعلام و در یک منطقه یا دو منطقه برخوردار و غیر برخوردار هم‌زمان و هر منطقه‌ای یک محل را انتخاب و اجرا کنیم.

امینی ادامه داد: عزیزان پیشنهاد داشتند که ما برای پاکیزگی هرچه بیشتر شهر اهواز برنامه چهارساله‌ای را پیش‌بینی کنیم و شعارمان را هم اهواز پایتخت پاکیزگی ایران، اعلام کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با همت و اراده و مردم اهواز و با حمایت شهروندان عزیز اهوازی این طرح به سرانجام برسد زیرا قطعا محیط‌زیست عاری از آلودگی باعث نشاط و شادابی و صفای بیشتری در شهر برای زندگی خواهد بود و ما شهر اهواز را شهری زیبا، پاکیزه و بانشاط و شهر همدلی برای همه مردم می‌خواهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.