تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 ژوئن 2022 - 20:50

بهره‌مندی ۶ روستای شهرستان اندیکا از اینترنت پرسرعت

بهره‌مندی ۶ روستای شهرستان اندیکا از اینترنت پرسرعت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با انجام عملیات فنی و نصب و راه‌اندازی تکنولوژی ۳G بر روی سایت روستایی کتک اندیکا، مشترکان همراه اول ۶ روستای این شهرستان از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شدند. هما خوزستان: به گزارش ایرنا رحیم فلاح زاده سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با انجام عملیات فنی و نصب و راه‌اندازی تکنولوژی ۳G بر روی سایت روستایی کتک اندیکا، مشترکان همراه اول ۶ روستای این شهرستان از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا رحیم فلاح زاده سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور ارائه خدمات نوین ارتباطی و بهره مندی روستاییان از عدالت ارتباطی، تکنولوژی ۳G بر روی سایت روستایی کتک شهرستان اندیکا نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: با نصب و راه اندازی و ارتقا تکنولوژی بر روی سایت روستایی کتک، مشترکان همراه اول در روستاهای للر، ده بزرگ، کتک، آب اناری، مازر و روستای سرحونی از توابع شهرستان اندیکا از نعمت اینترنت پرسرعت شبکه ارتباطی همراه اول و از تبادل اطلاعات دیتایی و دریافت خدمات دولت الکترونیک نیز برخوردار شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.