تاریخ انتشار : یکشنبه 22 می 2022 - 15:37

برنامه‌ریزی برای بازگرداندن ۵۸۰۰ کودک خوزستانی بازمانده از تحصیل به مدارس

برنامه‌ریزی برای بازگرداندن ۵۸۰۰ کودک خوزستانی بازمانده از تحصیل به مدارس

استاندار خوزستان از برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی برای بازگرداندن ۵۸۰۰ کودک خوزستانی بازمانده از تحصیل به مدارس خبر داد. هما خوزستان: صادق خلیلیان در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که امروز (اول خردادماه) برگزار شد، با اشاره به‏ سه دستور کار این جلسه اظهار کرد: در دو سه سال اخیر دانش‌آموزان بیشتر به صورت

استاندار خوزستان از برنامه‌ریزی برنامه‌ریزی برای بازگرداندن ۵۸۰۰ کودک خوزستانی بازمانده از تحصیل به مدارس خبر داد.

هما خوزستان: صادق خلیلیان در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که امروز (اول خردادماه) برگزار شد، با اشاره به‏ سه دستور کار این جلسه اظهار کرد: در دو سه سال اخیر دانش‌آموزان بیشتر به صورت مجازی آموزش دیدند که این موضوع منجر به ایجاد نقاط ضعف در کسب توانایی درسی در دانش‌آموزان شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: قرار شد در تابستان امسال کلاس‌های جبرانی و تقویتی برگزار و توانایی لازم برای آموزش حضوری جهت سال تحصیلی آینده فراهم شود.

استاندار خوزستان در خصوص کودکان بازمانده از تحصیل گفت: طبق آمار ثبت احوال، در استان خوزستان حدود ۱۴ هزار کودک بازمانده از تحصیل داریم که قرار شد بر اساس برنامه‌ریزی، حدود ۴۰ درصد آن‌ها یعنی ۵ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز به تحصیل بازگردند. این دانش‌آموزان باید کلاس‌های ویژه‌ای را بگذرانند و در کنار دیگر دانش‌آموزان تحصیل را ادامه دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.