تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 می 2022 - 16:26

اعلام عزای عمومی در آبادان و خرمشهر

اعلام عزای عمومی در آبادان و خرمشهر

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در پی حادثه ریزش مجتمع متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان روز چهارشنبه چهارم خرداد را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد. هما خوزستان: به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد روز سه شنبه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت تعدادی

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در پی حادثه ریزش مجتمع متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان روز چهارشنبه چهارم خرداد را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد.

هما خوزستان: به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد روز سه شنبه در پیامی ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه ریزش مجتمع متروپل چهارشنبه چهارم خرداد ۱۴۰۱ را در آبادان و خرمشهر عزای عمومی اعلام کرد.

وی همچنین در پیامی رخداد غم‌بار ریزش ساختمان متروپل آبادان که منجر به فوت و زخمی شدن تعدادی از شهروندان شد را به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت گفت و برای مصدومان حادثه آرزوی شفای عاجل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد در این پیام، پی‌گیری سریع و بدون ملاحظه عوامل این حادثه را از سوی مسئولان ذیربط ضروری خواند و تاکید کرد: شناسایی موارد مشابه چه در استان و چه در سایر نقاط کشور برای پیشگیری از تکرار این حوادث تلخ مطالبه عمومی است که امید است به فراموشی سپرده نشود.

بخشی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل آبادان ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خردادماه ریزش کرد.

این حادثه تاکنون ۱۱ کشته و ۳۳ مصدوم به دنبال داشته است.

با گذشت بیش از ۲۴ ساعت از وقوع این حادثه نیروهای امدادی و آتش نشان همچنان در جست و جوی افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند.

احمد وحیدی وزیر کشور برای پیگیری این حادثه از نخستین ساعات بامداد امروز شخصا در محل حادثه حضور یافته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.