تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 آوریل 2022 - 19:03

اهدای اعضای جوان اهوازی به بیماران نیازمند

اهدای اعضای جوان اهوازی به بیماران نیازمند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام عمل اهدای اعضای یک بیمار خوزستانی خبر داد. هما خوزستان: دکتر عرفان مردانی اظهار کرد: صبح امروز (۳۰ فروردین‌ماه) عمل اهدای عضو یک بیمار خوزستانی در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد. به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از انجام عمل اهدای اعضای یک بیمار خوزستانی خبر داد.

هما خوزستان: دکتر عرفان مردانی اظهار کرد: صبح امروز (۳۰ فروردین‌ماه) عمل اهدای عضو یک بیمار خوزستانی در بیمارستان گلستان اهواز انجام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی افزود: در این عمل اعضای مرحوم سلطان حزبا ۳۹ ساله اهل اهواز که متاسفانه به علت خون ریزی داخل مغزی دچار مرگ مغزی شده بود با رضایت و اقدام خداپسندانه خانواده وی به بیماران نیازمند جانی دوباره بخشید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دو کلیه و کبد در بیمارستان گلستان اهواز پیوند زده شد و قلب وی نیز برای اهدا به یک بیمار نیازمند با هماهنگی اورژانس هوایی استان خوزستان با استفاده از جت فالکون به تهران اعزام‌ شد.

وی افزود: مردم استان خوزستان در زمینه فرهنگ حیات بخش و مقدس اهدای عضو مشارکت قابل تحسینی دارند و شایسته است از نوع دوستی و تعهد هم استانی شریف‌مان قدردانی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.