تاریخ انتشار : شنبه 12 مارس 2022 - 20:41

افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت خانگی در سه شهرستان خوزستان

افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت خانگی در سه شهرستان خوزستان

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت که ظرفیت اینترنت خانگی ADSL در سه شهرستان این استان ارتقاء یافت. هما خوزستان: رحیم فلاح زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با کابلکشی و نصب تجهیزات فنی و منصوبات در شوشتر، ظرفیت ارائه اینترنت خانگی ADSL به مشترکان این شهر افزایش یافت. وی اظهار

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت که ظرفیت اینترنت خانگی ADSL در سه شهرستان این استان ارتقاء یافت.

هما خوزستان: رحیم فلاح زاده شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با کابلکشی و نصب تجهیزات فنی و منصوبات در شوشتر، ظرفیت ارائه اینترنت خانگی ADSL به مشترکان این شهر افزایش یافت.

وی اظهار داشت: عملیات توسعه شبکه دیتای این مرکز با کابل کشی و نصب تجهیزات فنی و با هدف افزایش ظرفیت ارائه اینترنت adsl خانگی به مشترکان جدید و با توسعه فنی مخابراتی، نصب تجهیزات کارت ۳۲ پورتی جدید و افزایش یافتن ظرفیت ارائه دیتا در کافوی ۱۳ این مرکز به ۱۸۰ پورت، امکان بهره مندی بیش از پیش متقاضیان و مشترکان تلفن ثابت از اینترنت باند پهن (adsl خانگی) فراهم شد.

در شهرستان شوشتر ۳ مرکز تلفن پر ظرفیت و ۱۶ مرکز تلفن کم ظرفیت روستایی وجود دارد.
ارتقای شبکه دیتای ثابت در شوش

فلاح زاده اظهار داشت: با انجام عملیات فنی و با افزایش پهنای باند تجهیزات کافوهای نوری، شبکه دیتای تلفن ثابت مرکز شهید دانش شهرستان شوش ارتقا و توسعه یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: عملیات ارتقای شبکه دیتا در این مرکز با اجرای عملیات فنی و افزایش پهنای باند تجهیزات کافوهای نوری و بر قرار کردن لینک سوم FE در کافوهای نوری مرکز و همچنین برگردان ترافیک از ۲ لینک ۱۰۰ مگابیت به لینک سوم و افزایش سرعت اینترنت به ۳۰۰ مگابیت، توسعه پیدا کرد.

وی گفت: با افزایش ۵۰ درصدی پهنای باند در کافوهای نوری، مشترکان از اینترنت ثابت Adsl خانگی با سرعت مطلوب و با کیفیت بهتری بهره مند شدند.

فلاح زاده اظهار داشت: عملیات توسعه ای شبکه های مخابراتی و ارتباطی برحسب نیاز و براساس برنامه ای مدون طبق زمان بندی به منظور جلب رضایت مندی مشترکان همچنان در حال انجام است.
ارتقای شبکه دیتای ثابت در مرکز تلفن امام رضا(ع) بهبهان

وی افزود: با افزایش پهنای باند تجهیزات کافوهای نوری، شبکه دیتای تلفن ثابت مرکز امام رضا (ع) شهرستان بهبهان ارتقا و توسعه یافت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان اظهار داشت: عملیات ارتقای شبکه دیتا در این مرکز با افزایش پهنای باند تجهیزات کافوهای نوری و برقرار کردن لینک چهارم FE در کافوهای نوری مرکز و همچنین برگردان ترافیک از ۳ لینک ۱۰۰ مگابیت به لینک چهارم و افزایش سرعت اینترنت تجهیزات کافوهای نوری مرکز به ۴۰۰ مگابیت، توسعه پیدا کرد.

فلاح زاده بیان کرد: با افزایش ۲۵ درصدی پهنای باند در کافوهای نوری، مشترکان از اینترنت ثابت Adsl خانگی با سرعت مطلوب و با کیفیت بهتری بهره مند شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.